xCon werkend Jailbreak 7.04 Horizon tv app discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Helaas ook niet, heb het net geprobeerd...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Helaas ook niet, heb het net geprobeerd
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Op mijn 5S had ik nog wel een harde reset nodig. Daarna UPC app opnieuw downloaden en nu werkt het!
TOP! |
|
|||
|
|||
mjtpj
Mijn dank is groot!
|
|
|||
|
|||
Werkt super!
|
|
|||
|
|||
Ik had xcon van de gebeten appel repo (beta) die werkt op mn ipad 3 en iphone 5
|
|
|||
|
|||
Thanks, werkt als een trein op mijn iPhone 5.
|
|
|||
|
|||
Ik snap niet echt wat xcon is.
En kan je ook kijken zonder upc account. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Horizon, en ik denk ook Ziggo, werkt alleen als je ook internet afneemt van UPC of Ziggo. Als je internet hebt van 1 van de 2 kan je makkelijk een account aanmaken. |
|
||||
|
||||
Gaat de developer hem ook nog updaten in Cydia?
|
|||
|
|||
Is er iemand die de Ziggo app aan de gang heeft gekregen? Zo ja, welke build - wil de ontwikkelaar niet onnodig spammen
|
|
|||
|
|||
bij mij werkt xcon met Ziggo niet, Ik heb TS protector gekocht in Cydia (ongeveer 1 euro) werkt wel.
Zie op dit forum http://forum.iculture.nl/f14/jailbre...oor-ziggo.html Repo url staat op de 1e bladzijde |
|
|||
|
|||
Bedankt, werkte voor mijn iphone 5s perfect
|
|
|||
|
|||
Werkt op ipad 4
Methode werkt prima op ipad 4, app opnieuw geinstalleerd via de cloud. Is dus geen probleem. Bedankt
|
|
|||
|
|||
Deze methode werkt ook met de nieuwe Horizon Go app. Had eerst een foutmelding (-13001) maar die is nu verdwenen, top!
|
|
|||
|
|||
Ik heb het bovenstaande ook gedaan het bestandje geplaatst en het werkt.. Maar let op!!!!
Als cydia met een update komt moet je deze niet installeren, veel apps werken dan niet meer incl horizon.. Ga dan binnen cydia en verwijder daar xcon.. Daarna weer het bestandje van hierboven uitvoeren en het werkt weer pfff ik baalde al dat ik het gedaan had maar het is weer voor elkaar zo Gr ron |
|
|||
|
|||
iOS 8.1, iPhone 6 JB
xCon 38 en xCon 38beta7 werken niet met de Horizon GO app. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
horizon tv app, xcon |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
UPC Horizon-App werkt niet? | Geert1976 | iPad Apps | 5 | 25-05-13 13:44 |
Horizon app werkt niet | Caspar Verhaagen | iPad Apps | 9 | 07-12-12 00:08 |
UPC-app (iPhone 4) werkt niet met Horizon. | amsterdam2226 | iPhone Apps | 0 | 30-10-12 18:23 |
|
|