xCon werkend Jailbreak 7.04 Horizon tv app discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Nog steeds niet updaten? Wil van dat rode bolletje af op mijn springboard bij cydia met die 1 erin!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nog steeds niet updaten? Wil van dat rode bolletje af op mijn springboard bij cydia met die 1 erin!
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
super
gewoon de max THX |
|
|||
|
|||
Yesah, toppie!!
|
|
|||
|
|||
Ik had het op PC gedownloaded, via email naar mijn adres verstuurd, op mijn 4S de mail geopend, lang op de bijlage gedukt -> met iFile openen -> installeren - en het werkt perfect. Geen restart nodig, geen nieuwe Horizon-installatie...
Heb 4S, iOs 7.04, JB met envasi0n 1.03 |
|
|||
|
|||
Ik snap er niks van, hier ook een 4S 7.0.4, maar upc vraagt bij mij om een login account!?
Ik denk dit is een hack om gratis te kijken of begrijp ik het verkeerd? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dat is 0000 Of je moet een my upc account aanmaken om in te loggen en tv te kijken op je tablet telefoon |
|
|||
|
|||
Oké dan heb ik het verkeerd begrepen dus, ik dacht dit is net zo'n truukje als op de ATV2 of als op een dreambox met canaldigital lekker 'gratis' kijken, niet dus.
Ik heb ook helemaal geen upc hier in het westland, maar via het net is dat anders natuurlijk, kost dat geld zo'n account? Laat dan maar. Bedankt voor de info, dan kieper ik die meuk er weer af. |
|
||||
|
||||
je moet een UPC abonnement met horizon hebben, anders krijg je het niet aan de praat. Werkt sowieso alleen via UPC internet.
Je kunt de app dus verwijderen |
|
||||
|
||||
Ik zal eerder '' Tsprotector P '' aanraden voor iedereen!
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 20 januari 2014 om 20:41 ---------- Waaronder ook van Ziggo app. |
|
|||
|
|||
10 punten voor mjtpj! Werkt perfect met die oudere versie van xCon op mijn iPhone 5.
Alleen lukt het me nog niet met 3G Unrestrictor ook TV via 3G te kijken.. Heeft iemand hier een oplossing voor ? |
|
||||
|
||||
^ Misschien werkt thuis een VPN opzetten.
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Geweldig! Eindelijk weer tv op mijn iPhone! Werkt xcon 39beta ook nog als ik naar de nieuwe horizon 1.6.3 update?
|
|
|||
|
|||
Bij mij wel...
|
|
||||
|
||||
Hier ook. nieuwste horizon app en die 39 beta 7
|
|
|||
|
|||
Thanks Ga ik hem snel updaten!
|
|
||||
|
||||
Deze workaround werkt helaas niet voor de Record Bank app... Iemand deze al kunnen 'dodgen'?
|
|
|||
|
|||
ts protector eens proberen.
Dit lijkt ook te werken! |
Labels |
horizon tv app, xcon |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
UPC Horizon-App werkt niet? | Geert1976 | iPad Apps | 5 | 25-05-13 13:44 |
Horizon app werkt niet | Caspar Verhaagen | iPad Apps | 9 | 07-12-12 00:08 |
UPC-app (iPhone 4) werkt niet met Horizon. | amsterdam2226 | iPhone Apps | 0 | 30-10-12 18:23 |
|
|