Camera App ios 7 vervangen discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemiddag Weet iemand of er een app is die ervoor zorgt dat ik kan kiezen welke app opent als ik op de lockscreen omhoog veeg? ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Camera App ios 7 vervangen
Goedemiddag
Weet iemand of er een app is die ervoor zorgt dat ik kan kiezen welke app opent als ik op de lockscreen omhoog veeg? Ik gebruik de camera app nooit en zou daar graag mijn berichten achter steken. Ik heb iOS 7 met die evasi0n jailbreak. Heel erg bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
In vorige iOS versies kon dat met GrabberApp.
Of die in iOS 7 werkt weet ik helaas niet. Laatst gewijzigd door Bomans; 15-01-14 om 15:43. |
|
|||
|
|||
Net geprobeerd, het werkt helaas niet :-(
|
|
||||
|
||||
Heb ook even AnyLockApp getest. Werkt ook niet.
Voorlopig kan je misschien Activator gebruiken tot een van die apps een update krijgt? |
|
|||
|
|||
Gohja dat is dan ook weer zo omslachtig.
Best wel vreemd dat niemand er tot nu toe aan heeft gedacht om dat mogelijk te maken vind ik. Die camera app vind ik zo nutteloos als wat in alle eerlijkheid. Toch bedankt alvast voor je input, misschien komt er ooit een update of een andere app en laat iemand het via deze weg alsnog aan ons weten Edit: Ik heb uiteindelijk de tweak "Swipey" aangeschaft, ben er best tevreden van! Laatst gewijzigd door ShortyEx; 16-01-14 om 15:05. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS camera vervangen, werkt nog steeds niet | nicolas4 | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 06-01-14 18:54 |
iPhone 4 Front Camera werkt niet meer na scherm vervangen | Fredzzz | iPhone algemeen | 8 | 02-11-12 13:14 |
Maps app werkt niet meer na vervangen door IOS 6 maps.app | bjotje | iPhone algemeen | 2 | 11-07-12 15:02 |
|
|