iPhone 3GS camera vervangen, werkt nog steeds niet discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb zonet een nieuwe camera in mijn iPhone gestoken aangezien de vorige defect was. Maar zelfs met een nieuwe camera erin krijg ik het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 3GS camera vervangen, werkt nog steeds niet
Ik heb zonet een nieuwe camera in mijn iPhone gestoken aangezien de vorige defect was.
Maar zelfs met een nieuwe camera erin krijg ik het nog niet aan de praat. Ik heb zonet een harde reset gedaan en dat heeft ook niks opgelost. De nieuwe camera zou kapot kunnen zijn maar die kans lijkt me nogal klein. Heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4s - Oorspeaker vervangen nog steeds geen geluid? | Dipsausje2 | iPhone algemeen | 3 | 26-11-13 01:41 |
iPhone 4 Front Camera werkt niet meer na scherm vervangen | Fredzzz | iPhone algemeen | 8 | 02-11-12 13:14 |
3G: Digitizer vervangen, maar touchscreen werkt nog niet | Vinylmasterz | iPhone algemeen | 3 | 26-12-11 13:17 |
iphone werkt nog steeds niet | wmaxim | iPhone algemeen | 2 | 18-08-08 20:28 |
iphone werkt nog steeds niet met 2.0 | wmaxim | iPhone algemeen | 7 | 16-08-08 14:38 |
|
|