3G: Digitizer vervangen, maar touchscreen werkt nog niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) probleem: touchscreen werkt niet (digitizer (nieuw) vervangen,maar hij doet t nog steeds niet) oorzaak: iphone in bak water gevallen. wat ik tot nu gedaan heb: ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
3G: Digitizer vervangen, maar touchscreen werkt nog niet
probleem: touchscreen werkt niet (digitizer (nieuw) vervangen,maar hij doet t nog steeds niet)
oorzaak: iphone in bak water gevallen. wat ik tot nu gedaan heb: - iphone 2 weken lang laten drogen (rijst), - iphone uit elkaar gehaald om alle onderdeeltjes na te lopen, - telefoon werkt weer, gaat aan, geen watervlek op lcd meer, tril/geluid doen het, Wi-Fi ontvangst perfect, sim netwerk perfect, - digitizer vervangen, - software herstel. Alleen het touchscreen werkt nog steeds niet. Wie weet wat ik nog kan doen? Anil
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Even de conectors goed schoonmaken met propanol op je moederboard
|
|
|||
|
|||
Dungeon, bedankt voor je reactie! Zal dat proberen na t weekend en zal t resultaat ff posten.
|
|
|||
|
|||
Helaas heeft het reinigen van de connectoren met propanol niet geholpen.
|
Labels |
digitizer touchscreen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Na vervangen glas en Digitizer werkt een deel touchscherm niet meer | dolf999 | iPhone algemeen | 8 | 27-03-12 21:55 |
Na vervangen achterkant alleen nog maar geluid via hoofdtelefoon ? | luukdoedens | iPhone algemeen | 0 | 03-12-11 10:43 |
iPhone 3G touchscreen werkt niet zelfs na 2X vervangen | JanR | iPhone algemeen | 4 | 11-10-10 23:41 |
Wi-Fi Ontvanger vervangen maar nog niks !! | Kenanus | Wi-Fi | 9 | 18-06-10 20:16 |
|
|