Evasi0n Batterij drama 7.0.4 iPhone 5s discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb een week geleden mijn iPhone gejailbreakt en ben hier in principe super tevreden mee. Helaas is zoals de titel van dit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Evasi0n Batterij drama 7.0.4 iPhone 5s
Hallo allemaal,
Ik heb een week geleden mijn iPhone gejailbreakt en ben hier in principe super tevreden mee. Helaas is zoals de titel van dit topic al verraad mijn accuduur echter een drama. Ik haal bijvoorbeeld mijn iPhone net 40 minuten geleden uit de lader en ik zit alweer op 73%. Ik heb al veel tweaks weggegooid en ik kijk er verschrikkelijk tegen op om straks mijn iPhone te moeten restoren! Hier een screenshot van het top command in mobile terminal waarmee ik volgens een ander forum een hoop zou moeten kunnen uitlezen, ik wordt er echter niet wijzer van: Ik hoop dat jullie me kunnen helpen! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone battery life een drama | sean1966 | iPhone algemeen | 156 | 16-02-13 09:26 |
iPhone: evasi0n jailbreak batterij snel leeg? | heerlen1987 | Jailbreak | 31 | 13-02-13 11:34 |
Iphone DRAMA! | valkema_wind | iPhone algemeen | 32 | 09-09-10 18:54 |
Wi-Fi iphone 4 een drama | Alex05 | Wi-Fi | 5 | 19-08-10 15:08 |
|
|