Jailbreak werkt niet! discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik probeer me iPhone 4S te jailbreaken maar dit lukt echter niet. Ik krijg de heletijd een foutmelding van evasi0n. Ik heb firmware: 7.0.4 er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Jailbreak werkt niet!
Ik probeer me iPhone 4S te jailbreaken maar dit lukt echter niet.
Ik krijg de heletijd een foutmelding van evasi0n. Ik heb firmware: 7.0.4 er gewoon opstaan, maar elke keer als ik het probeer krijg ik de foutmelding. "Failed uploading jailbreak data. Please rerun the program and try again." Maar dit heb ik nu al 3x geprobeerd. Weet iemand een oplossing? Ik probeer het op een Windows 7 PC! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Is al goed. Eerste probleem is opgelost!
Had de verkeerde DATA kabel gebruikt! Laatst gewijzigd door Xystus; 21-01-14 om 22:15. |
|
|||
|
|||
Heb je er wel voor gezorgd dat je de laatste update van IOS via iTunes gedaan hebt en niet OTA.
|
|
|||
|
|||
Ja, ik heb de nieuwste versie van iTunes gedownload
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 21 januari 2014 om 15:23 ---------- Nu heb ik dan het volgende probleem. Als de jailbreak bij de 2de reboot van het device is, dan moet ik hem unlocken. Dan modifyt die verder. En dan sluit die af? En ik kijk op me device en daar staat nog altijd enkel de evasi0n app nog erop? Laatst gewijzigd door Xystus; 21-01-14 om 17:25. Reden: Afbeelding toegevoegd! |
|
|||
|
|||
Je zal de iphone moeten herstellen via itunes
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dan zal ik dat vanavond even proberen. Danku 😉
|
|
|||
|
|||
Het is nu gelukt. Enkel kan ik nu dan gewoon me back-up terug zetten?
|
|
|||
|
|||
bij mij opent ie niet eens evasion
|
|
|||
|
|||
hallo , ik ben een leek met apple maar ik zou graag mijn ipad 3 jailbreaken ik heb dat gisteren geprobeerd alles ging goed tot mijn ipad opnieuw opstart dan verdwijnt het programma evasion van mijn pc ,ik heb dan wel het icoon van evasion op mijn ipad staan maar is verder helemaal leeg bvd
|
|
|||
|
|||
Albert,
probeer het nogmaals, en anders herstel je ipad nog eens met itunes |
|
|||
|
|||
Kopieer de evasi0n7 app uit het .dmg disk image naar het bureaublad. Klik dan rechts op de evasi0n7 app en kies "Open".
Als het dan nog niet werkt dan zet de Gatekeeper tijdelijk uit: System Preferences -> Security & Privacy -> Allow apps downloaded from: Anywhere. Als de app nu wel opent dan zet Gatekeeper weer aan. Succes gewenst. |
|
|||
|
|||
dank je wel ik ga het vanavond proberen alleen weet ik niet wat je bedoeld met Kopieer de evasi0n7 app uit het .dmg disk image . ik heb wel een exe bestand op mijn pc
|
|
|||
|
|||
Mijn commentaar was bedoeld voor @Kreder die een Mac gebruikt. Op een Windows PC is dat niet van toepassing.
|
|
|||
|
|||
Dank je Guppez 84 ik heb het nog 2 keer geprobeerd iedere keer het zelfde ik denk dat ik het er maar bij laat ,ik heb net zitten kijken voor naar herstel in i tunes ,maar dan ben ik al wat er op staat kwijt maar bedankt voor de moeite
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Jailbreak werkt niet | west cost custom | Jailbreak | 13 | 09-01-11 02:09 |
jailbreak werkt niet! | zozamusic | Jailbreak | 1 | 12-12-10 17:52 |
Jailbreak werkt niet! | Schepe | Archief | 1 | 03-02-10 17:34 |
stealth sim werkt niet + jailbreak lukt niet | edw | Unlock [archief] | 5 | 26-12-07 15:45 |
|
|