What's app bericht over jailbreak discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Heel vreemd, ik kreeg net als notificatie van whatsapp dat ik gebruik maakte van een jailbreak....dus ik open whatsapp waar vervolgens niks te zien is. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
What's app bericht over jailbreak
Heel vreemd, ik kreeg net als notificatie van whatsapp dat ik gebruik maakte van een jailbreak....dus ik open whatsapp waar vervolgens niks te zien is.
Nog iemand zoiets gehad ?? Laatst gewijzigd door daveensannie; 22-01-14 om 10:08. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Nope.
Heb je een levenslange licentie of een jaarlijkse waarvoor je moet betalen? Misschien dat abonnement-gebruikers een melding krijgen.
|
|||
|
|||
Ik heb deze melding ook gehad en ik heb levenslang abbo. Heb er voor de test geen last van.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Het zelfde hier, vaag!...
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Blijkt wel dat meerdere mensen er last van hebben, TsProtector P erover heen draaien en nergens last van
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Tweak/appje waardoor apps niet kunnen detecteren dat je een jailbreak hebt. Want blijkbaar kijkt whatsapp daarna, TsProtector P downloaden, whatsapp aanvinken en nergens ooit meer last van hebben. In cydia te downloaden/kopen.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Top bedankt voor de info en uiteraard Bomans ook. |
|
||||
|
||||
Vreemd, geen last van gehad… Heb dan wel een reservekopie teruggeplaatst, misschien ligt het daaraan.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|