//

Netatalk (icm Mac) iPhone 5S

Netatalk (icm Mac) iPhone 5S discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) voor de kenners van de Cydia app Netatalk een vraag: Ik kon tot gisterenmiddag prima in de diverse mappen knutselen (vooral voor editting van Themes) ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-01-14, 14:38
Geert1976 Geert1976 is offline
• iOS 12.0 beta
• 11.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: omgeving Amsterdam
Berichten: 570
Standaard Netatalk (icm Mac) iPhone 5S

voor de kenners van de Cydia app Netatalk een vraag:

Ik kon tot gisterenmiddag prima in de diverse mappen knutselen (vooral voor editting van Themes) van mijn iPhone, dit via een Finder venster op mn Mac, middels Netatalk dus.

Echter kom ik laatste 24 uur niet verder dan sommige mappen. Voorbeeld: ik kan naar private/var/stash gaan en bij stash houdt het dan bijvoorbeeld op. Ik zie niks in die map (via iFile op de iPhone gechecked, en in deze map staan uiteraard genoeg bestandjes/files).

Heb Netatalk al eens verwijderd van mijn iPhone en opnieuw installed, ik blijf gewoon mn iPhone zien in Finder van m'n Mac en kan dus maar beperkt door de mappenstructuur bladeren (terwijl ik dus tot gisteren gewoon volledig in de mappenstructuur kon bladeren en editten)

Ik kom er niet uit, iemand De Gouden Tip?

dank alvast!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-01-14, 17:45
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Voor dat andere topic ben ik met Finder in een iPhone 5 (met iOS 6.1.2 + jailbreak) gaan kijken naar die update download. Dat werkte zonder problemen.

Voer eens een harde reset uit dan wordt de mDNSResponder daemon opnieuw opgestart. Alternatief kan je ook direct naar /var/stash/ gaan zonder de /private/ symlink.
  #3  
Oud 30-01-14, 18:58
Geert1976 Geert1976 is offline
• iOS 12.0 beta
• 11.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: omgeving Amsterdam
Berichten: 570
Standaard

bedankt voor je input, Timosha... Ik ga eerst eens die Hard Reset uitproberen. Thanks!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Netatalk iPhone MathiasB Jailbreak apps en thema's 4 14-06-12 15:23
ipod to mac die werkt icm de beta? Harley4 iPhone algemeen 1 10-08-11 21:37
Netatalk vraagje jaimiefanatic Jailbreak apps en thema's 3 01-05-09 13:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:58.