//

Jailbreak heeft en geeft geen enkele meerwaarde

Jailbreak heeft en geeft geen enkele meerwaarde discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Toch even meedelen: Een jailbreak is totaal niet nuttig en alsook heeft een gejailbreakt ios device geen enkele meerwaarde aan uw toestel. Ik spreek uit ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 23-01-14, 08:37
quest1 quest1 is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Locatie: Gent(B)
Berichten: 44
Standaard Jailbreak heeft en geeft geen enkele meerwaarde

Toch even meedelen: Een jailbreak is totaal niet nuttig en alsook heeft een gejailbreakt ios device geen enkele meerwaarde aan uw toestel. Ik spreek uit jaaaaarenlange ondervinding. Een jailbreak maakt uw toestel gevoelig trager, vroeg of laat krijg je conflicten en als je terug wil, door herstel blijven er resten over wat het toestel onstabiel kan worden. De meeste mensen die nu nog een jailbreak uitvoeren is gewoon om illegaal gekraakte app's te kunnen downloaden. Dat is dan ook het enige waarvoor een jailbreak nuttig is. Al de rest van de "tweaks" heeft weinig tot geen nut. Mensen kopen een iOS device voor oa een betrouwbaar systeem, mensen die dit jailbreaken verwijs ik door naar één of ander android device. iOS is absoluut niet bedoeld om te tweaken. Uiteindelijk zijn de cydia tweaks om het uiterlijk te veranderen, afschuwelijk lelijk. Ben echt wel blij dat Apple constant die onnozele jailbreak gaten dicht. iOS jailbreaken is marginaal. Ik vraag mij dan ook af waarom men geen android device koopt? Dat is pas tweaken. Een gejailbreakt iOS device kan men absoluut niet tweaken zoals een standaard android toestel. Android is gewoon gemaakt om te tweaken. iOS absoluut niet! Mensen die nu nog jailbreaken zijn simpelaars. Jailbreaken is in vergelijking met een goedkoop android mobieltje een lachertje. Men kan veel meer doen met een standaard smartphone van 70 euro dan met een (tijdelijk)gejailbreakte iPhone/iPod touch/iPad qua tweaken. iOs devices blijven echter beter zonder jailbreak. Trouwens, jailbreaken is ook zo ouderwets. Elke goedkope standaard smartphone vanaf 70 euro kan gewoon veel meer dan een gejailbreakte iphone.

Laatst gewijzigd door quest1; 23-01-14 om 08:49.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-01-14, 08:53
debroei's schermafbeelding
debroei debroei is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Teylingen
Berichten: 1.139
Standaard

Maar als het voor jou geen nut heeft, wil het nog niet zeggen dat het voor een ander ook niet bruikbaar is. Bovendien staan er in cydia ook betaalde apps/tweaks die worden gekocht en legaal zijn. Dus wat is je probleem en waarom dit epistel?
Moet iedereen toch lekker zelf weten?
  #3  
Oud 23-01-14, 09:20
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quest1 Bekijk bericht
... De meeste mensen die nu nog een jailbreak uitvoeren is gewoon om illegaal gekraakte app's te kunnen downloaden. ...
En daar ben ik gestopt met lezen.
  #4  
Oud 23-01-14, 09:59
kimiferrari kimiferrari is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 19
Standaard

Ik vraag me af of je wel jarenlang ervaring hebt met jailbreaken. Je kan echt véél meer met een gejailbreakte iPhone dan met een Android telefoon
  #5  
Oud 23-01-14, 10:08
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quest1 Bekijk bericht
Toch even meedelen: Een jailbreak is totaal niet nuttig en alsook heeft een gejailbreakt ios device geen enkele meerwaarde aan uw toestel. Ik spreek uit jaaaaarenlange ondervinding. Een jailbreak maakt uw toestel gevoelig trager, vroeg of laat krijg je conflicten en als je terug wil, door herstel blijven er resten over wat het toestel onstabiel kan worden. De meeste mensen die nu nog een jailbreak uitvoeren is gewoon om illegaal gekraakte app's te kunnen downloaden. Dat is dan ook het enige waarvoor een jailbreak nuttig is. Al de rest van de "tweaks" heeft weinig tot geen nut. Mensen kopen een iOS device voor oa een betrouwbaar systeem, mensen die dit jailbreaken verwijs ik door naar één of ander android device. iOS is absoluut niet bedoeld om te tweaken. Uiteindelijk zijn de cydia tweaks om het uiterlijk te veranderen, afschuwelijk lelijk. Ben echt wel blij dat Apple constant die onnozele jailbreak gaten dicht. iOS jailbreaken is marginaal. Ik vraag mij dan ook af waarom men geen android device koopt? Dat is pas tweaken. Een gejailbreakt iOS device kan men absoluut niet tweaken zoals een standaard android toestel. Android is gewoon gemaakt om te tweaken. iOS absoluut niet! Mensen die nu nog jailbreaken zijn simpelaars. Jailbreaken is in vergelijking met een goedkoop android mobieltje een lachertje. Men kan veel meer doen met een standaard smartphone van 70 euro dan met een (tijdelijk)gejailbreakte iPhone/iPod touch/iPad qua tweaken. iOs devices blijven echter beter zonder jailbreak. Trouwens, jailbreaken is ook zo ouderwets. Elke goedkope standaard smartphone vanaf 70 euro kan gewoon veel meer dan een gejailbreakte iphone.
Amen. Procedamus in Pace.
  #6  
Oud 23-01-14, 10:12
Affinity Affinity is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 670
Standaard

Dat is nu toch overduidelijk een troll?

Niet echt een goeie ook.

2/10
  #7  
Oud 23-01-14, 11:20
mneerhout mneerhout is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 150
Standaard

Nou ik heb het gelijk eraf gehaald hoor, ben nu alleen nog vreselijk bang voor die 'resten', vreselijk bedankt meneer uit aGent! he nu wil niets meer syncen, wat vreemd.
  #8  
Oud 23-01-14, 12:04
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

Bedankt voor je mening.
  #9  
Oud 23-01-14, 15:18
belgiumiphone belgiumiphone is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: België
Berichten: 748
Standaard

De grap van de eeuw. Ik heb de indruk dat de topicstarter vooral zichzelf wil overtuigen

Alleen al om kleinere icoontjes te kunnen hebben (tweak Bigify), heb ik een jailbreak nodig. Ik vind de icoontjes op de iphone standaard namelijk veel te groot (en lelijk).
  #10  
Oud 23-01-14, 15:47
stschuurhuis stschuurhuis is offline
• iOS 10.2.1
• 9.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Oostvoorne
Berichten: 228
Standaard

Ik denk dat het de topicstarter niet is gelukt zijn Ipod touch te jailbreaken, hierdoor zo gefrustreerd is geraakt en daarom dit verhaal heeft geschreven.
  #11  
Oud 23-01-14, 21:38
arjan95 arjan95 is offline
• iOS 13.1.3
• iPadOS 13.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 751
Standaard

Trololololol
__________________
iPod touch 2G 8GB (25-09-2009 - 01-06-2011) ->
iPod touch 4G 32GB (27-01-2011 - verkocht) ->iPad 4 32GB (15-07-2013 - nu)
  #12  
Oud 23-01-14, 22:36
rubbererobbie's schermafbeelding
rubbererobbie rubbererobbie is offline
• iOS 9.1
• 8.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Locatie: /private/nl/..
Berichten: 324
Standaard

FAIL!!!!!!

kliko werk, zo jaren lang
__________________
Iphone4>4s>5>5s>6 (check) ** Ipad2>3>4>Ipad Mini (check)
Windows plug & Plee > OS X Mavericks (check)
  #13  
Oud 24-01-14, 22:37
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Zoveel achterlijkheid heb ik al een tijdje niet gelezen online. Bravo, je hebt mijn waarde van de mensheid verder omlaag bijgesteld. Nu heb je ten minste ongevraagd iets betekend in je leven voor een ander. Ga heen en blijf daarginds.
__________________
Disclaimer: Tips en advies op het internet volg je altijd op eigen risico
  #14  
Oud 25-01-14, 01:02
Freeltd Freeltd is offline
• iOS 17.3
• iPadOS 17.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Locatie: Kortenberg
Berichten: 529
Standaard

Ik heb zo eerder het idee dat het een reclameboodschap voor Android is

Laatst gewijzigd door Freeltd; 25-01-14 om 09:36.
  #15  
Oud 25-01-14, 02:02
debroei's schermafbeelding
debroei debroei is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Teylingen
Berichten: 1.139
Standaard

Grappig dat de ts ook niets meer nader toelicht of mee discussieert over de inhoud van zij. Betoog.
  #16  
Oud 25-01-14, 11:51
kimvb's schermafbeelding
kimvb kimvb is offline
• iOS 10.3.3
• 11.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: oudenaarde
Berichten: 437
Standaard

Was is nu de toegevoede waarde van dit topic ?
Laat de mensen toch zelf beslissen of ze willen jb of niet. Jaren lange ervaring ???? Denk het niet anders had je wel geweten dat je echt heel veel kan doen met je iphone in samenwerking met cydia.
  #17  
Oud 25-01-14, 12:32
yukhalilsel yukhalilsel is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Locatie: Haarlem
Berichten: 415
Standaard

Nou, ik moet TS wel gelijk geven over het feit dat jailbreaken sinds ios 7 minder togevoegde waarde heeft in MIJN opinie.. Ik ben content zoals het nu is. Verder geef ik de rest in dit topic gelijk dat ts ongegronde meningen uit.
  #18  
Oud 25-01-14, 17:21
Popsie Popsie is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Gent
Berichten: 202
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door yukhalilsel Bekijk bericht
Nou, ik moet TS wel gelijk geven over het feit dat jailbreaken sinds ios 7 minder togevoegde waarde heeft in MIJN opinie.. Ik ben content zoals het nu is. Verder geef ik de rest in dit topic gelijk dat ts ongegronde meningen uit.
+1 voor mij
  #19  
Oud 25-01-14, 18:44
Rav3n Rav3n is offline
• iOS 7.0.6
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 585
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quest1 Bekijk bericht
Toch even meedelen: Een jailbreak is totaal niet nuttig ......


.... en hier ban ik al gestopt .
Ik bepaal zelf wel wanneer iets nuttig is.
  #20  
Oud 25-01-14, 19:10
Kubbie92 Kubbie92 is offline
• iOS 9.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: Antwerpen
Berichten: 158
Standaard

Ik stel voor om dit topic gewoon te verwijderen. Ik vraag me eigenlijk af waarom ze er nog steeds staat.........
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: iPhone geeft geen pop up sim ontgrendelen na jailbreak paubaccara Jailbreak 2 15-01-13 21:36
iPhone: Iphone 3g heeft geen services meer na jailbreak met redsnow Kimmie91 Jailbreak 7 04-11-12 14:05
iPhone: heeft geen bereik na jailbreak Underclazz Jailbreak 3 10-02-12 21:57
3GS heeft geen enkele synchronisatie meer na update van iTunes Bave iTunes 21 15-04-10 16:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:28.