Jailbreak verwijderen door te herstellen? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Heb momenteel mijn iPhone gejailbreaked met iOS 7.0.4. Nu wil ik deze jailbreak weer ongedaan maken. Ik heb dus een reservekopie gemaakt van mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Jailbreak verwijderen door te herstellen?
Hallo,
Heb momenteel mijn iPhone gejailbreaked met iOS 7.0.4. Nu wil ik deze jailbreak weer ongedaan maken. Ik heb dus een reservekopie gemaakt van mijn iPhone. Als ik nu de iPhone ga herstellen en plaats daarna de reservekopie terug, wordt de jailbreak dan ook terug geplaatst? Of is de jailbreak zeg maar niet mee genomen tijdens het maken van de reservekopie? Iemand enig idee? Vriendelijke groeten, |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Het terugzetten van een backup met jailbreak restanten kan problemen veroorzaken. Zeker als er tweaks gebruikt werden die sommige hardware functies aanpassen. De jailbreak zelf wordt niet teruggezet door het terugzetten van een backup. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPod touch: Herstellen na jailbreak | Catchem | Jailbreak | 1 | 25-09-12 20:48 |
iPhone: Jailbreak laten herstellen door iTunes? | jangeheim | Jailbreak | 0 | 02-07-10 14:13 |
jailbreak herstellen | nisrani | Archief | 1 | 14-02-10 20:24 |
Iphone in loop en niet te herstellen na "alle data verwijderen" tbv verkoop (HELLUP) | MCNO | iPhone algemeen | 0 | 11-01-09 10:45 |
|
|