//

Jailbreak laten herstellen door iTunes?

Jailbreak laten herstellen door iTunes? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) IK heb een gejailbreakte iPhone 3.1.2. (Blackr1n) Vervolgens heb ik de firmware gefaked naar 3.1.3. Is het mogelijk om dit te laten herstellen (terug te ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 02-07-10, 13:13
jangeheim jangeheim is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 9
Standaard Jailbreak laten herstellen door iTunes?

IK heb een gejailbreakte iPhone 3.1.2. (Blackr1n) Vervolgens heb ik de firmware gefaked naar 3.1.3.
Is het mogelijk om dit te laten herstellen (terug te gaan naar orginele instelling) door iTunes en dan iO4 erop te zetten? Ik weet dat ik dan mijn jailbreak kwijt ben maar deze is vervolgens weer te jailbreaken. Is deze methode oke?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
jailbreak os4 laten doen firewolf Jailbreak 1 23-06-10 19:34
Mac OS X: iTunes na Jailbreak nieuw of herstellen Neetje1919 iTunes 2 25-08-09 00:40
Windows: iTunes muziek laten aanpassen Tuttel iTunes 0 17-06-09 12:00
itunes acount laten activeren door klantenservice jesso88 Archief 1 16-06-09 23:07
iPhone: Na herstellen Itunes, krijg ik alles nog maar stekker + Itunes logo rob499 Jailbreak 9 02-09-08 00:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:19.