iTunes muziek laten aanpassen discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Het schijnt mogelijk te zijn als je op iTunes je muziek organiseerd (bijvoorbeeld album naam veranderen, artiest wijzigen) dat dit automatisch ook in het muziek ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iTunes muziek laten aanpassen
Het schijnt mogelijk te zijn als je op iTunes je muziek organiseerd (bijvoorbeeld album naam veranderen, artiest wijzigen) dat dit automatisch ook in het muziek bestand zelf wordt aangepast. Nu heb ik alle af gespeurd maar heb ik niks kunnen vinden. Kijk ik er overheen of kan dit gewoon simpel weg niet?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
in itunes e-mail accounts aanpassen | EvdB1958 | iTunes | 2 | 23-12-10 20:00 |
Windows: Itunes laten zoeken naar muziek op pc | sportingboy | iTunes | 0 | 22-07-10 12:51 |
Muziek: Muziek apps door laten draaien bij terugkeer hoofdscherm | Digiben | Muziek, foto & video | 11 | 01-04-10 14:54 |
Windows: Muziek in Itunes laten draaien op een Externe HD | markiphone | iTunes | 1 | 20-08-09 18:53 |
Ipod geeft geen muziek, itunes zegt 2,4GB muziek op iphone | theet | iTunes | 2 | 19-08-09 11:59 |
|
|