Muziek apps door laten draaien bij terugkeer hoofdscherm discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Waar ik nou echt onwijs sjagerijnig van word...is dat als ik naar radio luister of naar mijn eigen muziek (middels simplify media) en ik wil ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Muziek apps door laten draaien bij terugkeer hoofdscherm
Waar ik nou echt onwijs sjagerijnig van word...is dat als ik naar radio luister of naar mijn eigen muziek (middels simplify media) en ik wil naar het hoofdmenu om bv mijn mail te checken het altijd stopt....om dan weer verder te gaan moet je weer opnieuw connecten....
Is er nou niemand die daar al eens wat op bedacht heeft ?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
//Topic verplaatst
|
||||
|
||||
Installeer Backgrounder in Cydia. Met Backgrounder kun je apps in de achtergrond laten draaien.
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Daar moet je iPhone idd voor gejailbreakt zijn.
Zijn veel opties die je kunt krijgen met Jailbreak. |
|
|||
|
|||
Ik snap niet helemaal wat het nadeel is van jailbreaken, is toch juist geniaal?! backgrounder werkt hier perfect..
|
|
|||
|
|||
Ik weet het dit is een oud topic maar vanwege velen die zoekfuncties gebruiken toch even hier rechtzetten.
Met diverse muziek apps kun je tegenwoordig d.m.v. 'background' knop de stream van de zender via de browser Safari luisteren terwijl je andere apps draait en dan praat ik over 'gewone' iPhones zonder jailbreak. Vreemd dat dit nooit beantwoord is. Een app met veel zenders die deze background functie heeft is StreamItAll. Helaas kost de background functie 2,50 extra terwijl de app in eerste instantie gratis lijkt. Overigens om windows media streams (asx,asf) te luisteren is er een ideale app 'Fstream' waarin je zelf zenders kunt zetten van bijv. BBC deze app is gratis helaas zit hier nu net weer geen background functie in maar dat heeft denk ik mee te maken dat Safari ze niet slikt. Wellicht dat deze zomer OS 4.0 dit gezeur eindelijk oplost en ook andere apps dan die van Apple op de achtergrond kunnen draaien. |
|
|||
|
|||
Voor radio: ga in safari naar nederland.fm. Start de stream op, en ga dan terug naar je homescreen. Woehoe! hij blijft het doen!
|
|
|||
|
|||
Dat kan ook mits je alleen naar de zenders luistert die op Nederland.fm mobiele versie staan. Dus voornamelijk de bekende landelijke Nederlandse radio zenders en die in België (zie de Belgische vlag onderin). Helaas kun je zelf niet een stream dan toevoegen of een Amerikaanse, Engelse stream luisteren.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
MSN op de achtergrond laten draaien | MrJericho | iPhone algemeen | 2 | 30-10-10 17:07 |
alle programma's laten draaien/roteren | hordi015 | Desktop-applicaties | 1 | 17-10-10 11:39 |
Windows: Muziek in Itunes laten draaien op een Externe HD | markiphone | iTunes | 1 | 20-08-09 18:53 |
Help, meerdere apps tegelijk laten draaien ? | eduiphone3g | iPhone Apps | 4 | 30-10-08 23:44 |
|
|