alle programma's laten draaien/roteren discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ik heb in mijn auto zo'n zuignap op de voorruit waar ik mijn iphone in kan klemmen.(maar dan wel overdwars) best makkelijk voor de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
alle programma's laten draaien/roteren
hallo,
ik heb in mijn auto zo'n zuignap op de voorruit waar ik mijn iphone in kan klemmen.(maar dan wel overdwars) best makkelijk voor de navigatie maar lastig met bellen is er een programma/app die alle toepasssingen laat draaien ?(beginscherm telefoon enz.) Laatst gewijzigd door hordi015; 17-10-10 om 10:22. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
SBRotator; maar die draait alleen je home screen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Gevonden : app om alle windows programma's te kunnen draaien op een idevice | ceesboersen | iPhone Apps | 5 | 30-01-11 22:56 |
MSN op de achtergrond laten draaien | MrJericho | iPhone algemeen | 2 | 30-10-10 17:07 |
Help, meerdere apps tegelijk laten draaien ? | eduiphone3g | iPhone Apps | 4 | 30-10-08 23:44 |
Kost het wat om Wi-Fi te laten draaien? | Elszy | Archief | 16 | 22-02-08 21:32 |
|
|