Muziek in Itunes laten draaien op een Externe HD discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Mijn afspeellijsten (zelf gemaakt) raak ik steeds kwijt, doordat Itunes de link niet meer kan leggen tussen Itunes en de Externe HD. Hoe kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Muziek in Itunes laten draaien op een Externe HD
Hallo,
Mijn afspeellijsten (zelf gemaakt) raak ik steeds kwijt, doordat Itunes de link niet meer kan leggen tussen Itunes en de Externe HD. Hoe kan ik dit probleem voorkomen, of is het gewoon beter om de muziek op je computer te zetten. Ik heb al mijn muziek nog wel maar al mijn favorieten die ik in afspeellijsten heb gezet raak ik steeds kwijt (tot 3x toe). Kan iemand mij een goede en duidelijke beschrijving geven hoe ik dit tegen kan gaan. Alvast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Kan niemand me helpen?
Ik wil graag mijn muziek op een Externe HD zetten en dan laten afspelen in Itunes. Maar mijn muziek wordt steeds na een tijdje niet meer gelinkt en herkend, zodat ik weer alles opnieuw kan invoeren. Dit is vooral lastig m.b.t. mijn afspeellijsten. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muziek: muziek van externe HD met iTunes luisteren op iPhone via Wi-Fi? | remisc | Muziek, foto & video | 11 | 27-06-11 15:28 |
Muziek: Muziek apps door laten draaien bij terugkeer hoofdscherm | Digiben | Muziek, foto & video | 11 | 01-04-10 14:54 |
Problemen met muziek wijzigen in Itunes vanuit externe harddisk | peterpuntnl | iTunes | 3 | 29-09-09 17:34 |
Windows: iTunes muziek laten aanpassen | Tuttel | iTunes | 0 | 17-06-09 13:00 |
Windows: Itunes met muziek op Externe HD | sancaman | iTunes | 4 | 15-06-09 15:31 |
|
|