ipod functie gebruiken in app runkeeper pro discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik gebruik de app Runkeeper pro (gps functie) alsook de ipod functie tijdens het lopen. Gisteren kreeg ik telefoon tijdens het lopen, de muziek ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ipod functie gebruiken in app runkeeper pro
Hallo,
Ik gebruik de app Runkeeper pro (gps functie) alsook de ipod functie tijdens het lopen. Gisteren kreeg ik telefoon tijdens het lopen, de muziek stopte bij de eerste beltoon maar starte niet meer automatisch op. Is dit een instelling in runkeeper pro of in ipod. Kan ik ook tijdens het lopen de ipod functies gebruiken zonder dat ik de app runkeeper moet afsluiten? Wie weet er raad. Alvast bedankt. mgv Lucky48 |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Instellingen > Algemeen > Thuisknop > iPod-knoppen.
Als je die functie aanzet kan je terwijl je Runkeeper gebruikt 2 maal op de Home-button klikken. Dan verschijnt er een pop-up waarmee je de iPod-funtie kan beheren en hoef je Runkeeper niet af te sluiten Echter, als je telefoon krijgt wordt de iPod stop gezet en dan moet je dus wel Runkeeper afsluiten en iPod weer opstarten. Hier zijn wel tweaks voor als je je iPhone jailbreakt
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Runkeeper Pro; date and time automatically optie | dsimons | iPhone Apps | 1 | 05-04-10 16:19 |
|
|