muziek verdwijnt van iphone3G discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) bizar, heb gister 2 nummers direct via mijn iphone in de itunes Store gekocht. Ook 3 podcasts gedownload. Vandaag wil ik muziek luisteren, krijg ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
muziek verdwijnt van iphone3G
bizar, heb gister 2 nummers direct via mijn iphone in de itunes Store gekocht. Ook 3 podcasts gedownload. Vandaag wil ik muziek luisteren, krijg ik de melding: 'bibliotheek bijwerken' op mn scherm en daarna heb ik alleen nog de 2 nummers die ik gekocht heb + de 3 podcasts op mijn iphone staan, hoe kan dat? Weet iemand, behalve syncen met de computer, hiervoor een oplossing?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Same problem! Weet jij al wat meer?
|
|
||||
|
||||
Dit is de oplossing.. Waarom wil je niet synchroniseren met je computer?
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
Labels |
itunes muziek iphone weg |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Statusbalk verdwijnt na het openen van een applicatie. | Kenzoo | Jailbreak | 3 | 27-01-10 10:21 |
iPhone3G van O2 UK unlocken | Morfling | Archief | 7 | 31-01-09 15:47 |
Hoe apps overzetten van iphone3g naar andere bibliotheek? | cappuccinotje | Archief | 2 | 11-12-08 15:01 |
Email verdwijnt van iphone | hesc | iPhone algemeen | 0 | 23-04-08 21:54 |
|
|