Email verdwijnt van iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) LS, Het is me gelukt om email via de exchange server van mijn werkgever op te halen en ook te verzenden. Op de een of ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Email verdwijnt van iphone
LS,
Het is me gelukt om email via de exchange server van mijn werkgever op te halen en ook te verzenden. Op de een of andere manier lukt dit 'at random'. Dit gaat overigens via een vpn verbinding. Merkwaardigerwijze ben ik die email echter na een tijdje weer kwijt uit mijn iphone mail applicatie. Weet iemand hoe dit te voorkomen is? Alvast bedankt voor het meedenken. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muziek: muziek verdwijnt van iphone3G | inspirachel | Muziek, foto & video | 2 | 03-04-10 21:47 |
Apps van Ipod Touch naar Iphone verplaasten zonder dat opgeslagen gegevens verdwijnt | cpc9280 | Archief | 3 | 04-03-10 12:41 |
email crasht na ophalen van email | snglob | iPhone algemeen | 2 | 28-02-10 18:37 |
iPhone: Statusbalk verdwijnt na het openen van een applicatie. | Kenzoo | Jailbreak | 3 | 27-01-10 10:21 |
|
|