Itunes laten zoeken naar muziek op pc discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb eens vraagje wanneer ik itunes gedowload had en eerste keer opstarte zoekte itunes zelf automatisch naar muziek die op mijn pc stond ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Itunes laten zoeken naar muziek op pc
Hallo,
Ik heb eens vraagje wanneer ik itunes gedowload had en eerste keer opstarte zoekte itunes zelf automatisch naar muziek die op mijn pc stond en zette die al automatisch in albums Nu dit gebeurt enkele eerste keer na dat je itunes gedowload hebt weet iemand hoe je nadien itunes zelf nog kan laten zoeken naar nieuwe muziek op je pc alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
muziek aangeschaft in itunes op iphone overzetten naar itunes op mac | RVaarkamp | iTunes | 3 | 24-10-10 21:35 |
Windows: Muziek in Itunes laten draaien op een Externe HD | markiphone | iTunes | 1 | 20-08-09 18:53 |
Windows: iTunes muziek laten aanpassen | Tuttel | iTunes | 0 | 17-06-09 13:00 |
Vraag over 'itunes moet zoeken naar update aanbiederinstellingen' | MikMakMan | Archief | 1 | 08-04-09 17:09 |
|
|