jailbreak os4 laten doen discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo beste forum leden ik heb een iphone3g met firmware3.12 jailbroken maar ik zou graag nus os4 er op willen hebben met jailbreak nu is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
jailbreak os4 laten doen
hallo beste forum leden
ik heb een iphone3g met firmware3.12 jailbroken maar ik zou graag nus os4 er op willen hebben met jailbreak nu is mijn vraag wie kan dit en zou dit willen doen voor mij groetje firewolf |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken. Voor jouw probleem had je bijvoorbeeld dit topic kunnen gebruiken.
Tevens zijn hulpvragen niet toegestaan in de chat! Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: OS4 Jailbreak - geen ontvangst | Brepoelsd | Jailbreak | 2 | 26-08-10 00:42 |
iPhone: Jailbreak van Iphone 3gs, oude Bootrom met orginele OS4 | cobra88 | Jailbreak | 1 | 18-07-10 14:19 |
iPhone: hoe jailbreak ik iphone 3GS os4 | effies | Jailbreak | 3 | 16-07-10 22:55 |
iPhone: Jailbreak laten herstellen door iTunes? | jangeheim | Jailbreak | 0 | 02-07-10 14:13 |
iPhone: Iphone met OS4 & jailbreak valt start steets opnieuw op | snister | Jailbreak | 2 | 01-07-10 20:55 |
|
|