//

Iphone4 jailbreak nieuwe versie

Iphone4 jailbreak nieuwe versie discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik hoor verder alleen maar dingen over de jailbreak voor iphone 4 maar heeft iemand ook ervaring met de jailbreak voor iphone 4 alvast bedankt...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-01-14, 19:34
Mascotte Mascotte is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2014
Berichten: 5
Question Iphone4 jailbreak nieuwe versie

Ik hoor verder alleen maar dingen over de jailbreak voor iphone 4 maar heeft iemand ook ervaring met de jailbreak voor iphone 4 alvast bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-01-14, 20:01
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

De evasi0n7 jailbreak werkt zonder problemen op een iPhone 4. Niet alle tweaks/apps werken met iOS 7.x.x maar dat is een ander verhaal en heeft niets met de iPhone 4 te maken.
  #3  
Oud 11-01-14, 14:59
jaapdeunk jaapdeunk is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 20
Standaard

Heb mijn Iphone 4 van IOS 5.01 JB naar 7.04 JB gezet. Bevalt mij erg prima! Werkt zonder problemen!
  #4  
Oud 11-01-14, 15:05
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mascotte Bekijk bericht
Ik hoor verder alleen maar dingen over de jailbreak voor iphone 4 maar heeft iemand ook ervaring met de jailbreak voor iphone 4 alvast bedankt
Je weet dit forum te vinden, maar de honderden berichten over ervaringen met de jailbreak lees je niet?

Samenvatting van dit forum: ja, we hebben ervaring met de jailbreak, ook met de iPhone 4

Hier kun je het e.e.a. lezen en als je dan nog vragen hebt kun je die ook daar stellen: http://forum.iculture.nl/f14/jailbre...jailbreak.html

En dit is het forum dat specifiek gaat over jailbreak tweaks/apps/thema's: http://forum.iculture.nl/f14/jailbre...k-apps-thema-s
__________________
Disclaimer: Tips en advies op het internet volg je altijd op eigen risico
  #5  
Oud 29-01-14, 21:59
Mascotte Mascotte is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2014
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bubbly Bekijk bericht
Je weet dit forum te vinden, maar de honderden berichten over ervaringen met de jailbreak lees je niet?

Samenvatting van dit forum: ja, we hebben ervaring met de jailbreak, ook met de iPhone 4

Hier kun je het e.e.a. lezen en als je dan nog vragen hebt kun je die ook daar stellen: http://forum.iculture.nl/f14/jailbre...jailbreak.html

En dit is het forum dat specifiek gaat over jailbreak tweaks/apps/thema's: Jailbreak apps en thema's forum > Jailbreak en Unlock forum > iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS
dankje dit heeft me erg geholpen
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:20.