Foto's automatisch verwijderd discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iPhone verwijdert na het jailbreaken mijn foto's vanzelf en omdat ik ben ingelogd op iCloud worden de foto's weer teruggezet. Iemand die weet hoe ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Mijn iPhone verwijdert na het jailbreaken mijn foto's vanzelf en omdat ik ben ingelogd op iCloud worden de foto's weer teruggezet. Iemand die weet hoe ik dit stop?
Bedankt |
|
|
![]() |
|
|||
|
|||
![]() |
![]() |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
mails worden automatisch verwijderd na x-aantal tijd | fourty seven | iPhone algemeen | 2 | 19-08-13 22:05 |
Mail account automatisch verwijderd | Rickerttt | iPad algemeen | 4 | 21-05-13 13:27 |
achtergrond foto verwijderd uit foto's terug halen | flatsy | iPhone algemeen | 2 | 05-11-12 14:19 |
Sms'jes worden automatisch verwijderd! | kleinecasper | iPhone algemeen | 5 | 26-08-10 14:32 |
Video: TV-programma's worden automatisch verwijderd | ZjoZke | Muziek, foto & video | 0 | 22-08-10 18:07 |
|
|