mails worden automatisch verwijderd na x-aantal tijd discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hej, Bij mij worden mails(hotmail) na x-aantal tijd(meestal enkele dagen) automatisch verwijderd van mijn iPhone 4s, heb geen enkel idee hoe dit komt. Heb hier ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
mails worden automatisch verwijderd na x-aantal tijd
hej,
Bij mij worden mails(hotmail) na x-aantal tijd(meestal enkele dagen) automatisch verwijderd van mijn iPhone 4s, heb geen enkel idee hoe dit komt. Heb hier het forum al over afgezocht maar krijg niet echt een oplossing gevonden, is dit ergens een foute instelling of zo, iemand ervaring mee? Alvast bedankt grtz 47 |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Staat bij jouw mail instellingen dat de mail alleen van x aantal dagen gesynced moet worden
Instellingen | E-mail.... | 'Account waar het om gaat' | Synchr. e-mail
|
||||
|
||||
voila probleem opgelost
thnx jemmie |
Labels |
automatisch verwijderen, mail |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Sms'jes worden automatisch verwijderd! | kleinecasper | iPhone algemeen | 5 | 26-08-10 14:32 |
Video: TV-programma's worden automatisch verwijderd | ZjoZke | Muziek, foto & video | 0 | 22-08-10 18:07 |
Aantal ongelezen mails op springboard | Ouchini | iPhone algemeen | 0 | 18-08-10 09:08 |
Vermelding aantal mails blijft zichtbaar | corschuit | iPhone algemeen | 0 | 22-09-09 13:23 |
Aantal e-mails | mcman | iPhone algemeen | 2 | 14-07-08 00:21 |
|
|