Vermelding aantal mails blijft zichtbaar discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een probleem na het upgraden naar OS 3.1. Nu blijft op het display van de iPhone zichtbaar het aantal mails wat is binnengekomen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Vermelding aantal mails blijft zichtbaar
Ik heb een probleem na het upgraden naar OS 3.1. Nu blijft op het display van de iPhone zichtbaar het aantal mails wat is binnengekomen en NIET is gelezen. Ondanks dat ik deze berichten heb gelezen wordt dit niet verwijderd. Sterker nog ondanks dat ik de berichten heb verwijderd....
Hij telt de nieuwe mails er telkens weer bij op. Iemand een oplossing of heeft iemand hetzelfde probleem ???? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mail blijft verwijderde mails terugbrengen??? | stellaferox | iTunes | 0 | 28-02-11 16:00 |
Video: Volume/doorspoel regelaar blijft zichtbaar | Myra3ssen | Muziek, foto & video | 0 | 14-12-10 15:20 |
Aantal ongelezen mails op springboard | Ouchini | iPhone algemeen | 0 | 18-08-10 09:08 |
Volume blijft zichtbaar in beeld | alachbaklava | iPhone algemeen | 1 | 10-08-10 11:55 |
Aantal e-mails | mcman | iPhone algemeen | 2 | 14-07-08 00:21 |
|
|