Volume blijft zichtbaar in beeld discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag mensen, Sinds ik naar 3.0 ben gegaan blijft mijn volumknop in beeldzichtbaar als ik de Iphone in "Stil Modus" heb. De Iphone denkt dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Volume blijft zichtbaar in beeld
Dag mensen,
Sinds ik naar 3.0 ben gegaan blijft mijn volumknop in beeldzichtbaar als ik de Iphone in "Stil Modus" heb. De Iphone denkt dat er constant op de volumeknop gedrukt wordt om het geluid zachter te zetten (kan het geluid dan ook niet harder zetten omdat het lijkt alsof de knop vast zit op zacht zetten). Nu heeft mijn Iphone het niet altijd maar wel vaak Ik vermoed dus dat het softwarematig is. Nu ben ik gister overgegaan naar 3.1.3 en had gehoopt dat het probleem zou verdwijnen maar helaas, het is er nog steeds. Wanneer ik de Iphone in de normale modus heb (dus gewoon geluid ipv trilfunctie) dat gaat mijn Iphone om de 10 seconden aan op Lockscreen.. Zeer vervelend en kostbaar voor de batterij Heeft iemand een idee wat dit zou kunnen zijn? Iemand een idee wat dit kan zijn? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Upgraden naar 4.0 geen optie, wellicht lost dat het probleem voor je op. Anders proberen je iPhone eens even helemaal te herstellen en vervolgens geen reserve back-up terug te zetten.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video: Volume/doorspoel regelaar blijft zichtbaar | Myra3ssen | Muziek, foto & video | 0 | 14-12-10 15:20 |
Volume/Belsignaal blijft in beeldscherm staan | pebbie | iPhone algemeen | 3 | 15-10-10 18:38 |
Vermelding aantal mails blijft zichtbaar | corschuit | iPhone algemeen | 0 | 22-09-09 13:23 |
apple blijft in beeld | ballantines | iPhone algemeen | 2 | 13-02-09 13:18 |
iPhone Volume icoon blijft in beeld | hanzana | iPhone algemeen | 5 | 09-09-08 18:54 |
|
|