Aantal e-mails discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Nu heeft de i-phone giga veel opslag maar deze kan niet echt worden benut voor -mail. Bijlages worden niet automatisch gedownload en je kan maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Aantal e-mails
Nu heeft de i-phone giga veel opslag maar deze kan niet echt worden benut voor -mail.
Bijlages worden niet automatisch gedownload en je kan maar max. de laatste 200 berichten binnenhalen. Weet er iemand hoe ik AL mijn e-mails van gmail (ca. 600) met alle bijlagen (ca. 1 gb.) directg kan bewaeren op me iphone? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Wanneer je een abo hebt met dataplan 3G/gprs kan je op je iphone je gmail instellen dat je deze gebruikt als imap en niet met pop protocol. Dan heb je altijd je mails bij en veranderd er iets op je phone dan ook direct op de server.Maar niet alle bijlages kan je openen. Hou daar wel rekening mee.
https://mail.google.com/support/bin/...y?answer=77702 |
|
|||
|
|||
Zowel via de automatische gmail knop op de iphone als handmatig invoeren (pop en imap) maar hij haalt er maar 200 binnen en de bijlages houd hij lekker zelf, totdat ik opdracht geef tot downloaden.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
outgoing e mails | BramKooyman | iPhone algemeen | 3 | 19-01-11 14:16 |
iTunes mails | dododedodonl | iPhone Apps | 2 | 11-09-10 22:28 |
Aantal ongelezen mails op springboard | Ouchini | iPhone algemeen | 0 | 18-08-10 09:08 |
Terugkomende mails | Laubos | iPhone algemeen | 9 | 25-06-10 20:12 |
Vermelding aantal mails blijft zichtbaar | corschuit | iPhone algemeen | 0 | 22-09-09 13:23 |
|
|