Hulp bij vinden tweak discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Iphoners, Op ios 6 JB Had ik een superhandige tweak draaien. Bij typen op het toetsenbord werd wat je typte overruled op de 'prediction' ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hulp bij vinden tweak
Beste Iphoners,
Op ios 6 JB Had ik een superhandige tweak draaien. Bij typen op het toetsenbord werd wat je typte overruled op de 'prediction' zegmaar. In tegenstelling tot stock IOS, waarbij de prediction wordt verkozen boven wat je typt. Wie weet hoe deze tweak ook weer heet? Kan het maar niet vinden. BVD |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ManualCorrect misschien?
|
|
|||
|
|||
Correct Timosha! Maar zo te zien niet ios7 compatible 😣
|
|
|||
|
|||
Voor mij ook een grote ergernis, heb mijn zus al meerdere malen ten onrechten gedegradeerd tot "h oer" door die autocorrectie...;-)
|
|
|||
|
|||
Misschien kan je in afwachting van een eventuele update van ManualCorrect (Pro) eens kijken naar PredictiveKeyboard. Niet helemaal hetzelfde, maar maakt het typen op een ios device toch heel wat sneller
|
|
|||
|
|||
Ja predictive keyboard is idd een optie. Maar volgens mij werkt dat niet helemaal lekker met Exkey. Wat ik geïnstalleerd heb.
|
|
|||
|
|||
Oke dan is dat evt wel het overwegen waard
|
|
|||
|
|||
Hallo,
Ik heb sinds kort een iphone 5s en heb deze nu gejailbraikt. Ik zou graag willen dat safari mijn pagina's niet in mobiel formaat weergeeft. Nu zag ik een app UserAgent Faker maar die doet het niet op IOS7. Weet iemand misschien een alternatief om toch pagina's Non-Mobiel weer te geven? Alvast dank! |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Oke duidelijk, ga ik daar eens naar kijken. Dankjewel!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Problemen bij downloaden van tweak! | kjellverbeke | Jailbreak | 8 | 21-01-14 15:06 |
hulp bij cydia tweak Bridge | smooth | Jailbreak apps en thema's | 0 | 03-05-13 19:44 |
Cydia error 'missing chip shsh' bij bekijken app/tweak-info | Bordyl | Jailbreak apps en thema's | 1 | 12-05-12 13:38 |
Verzoek om hulp bij installeren en wat op te letten bij 4.2.1 GM. | Hionimi | Archief | 16 | 22-11-10 20:25 |
fring problemen (hulp); handig bij kijken bij baby | marco_sire | Archief | 1 | 26-08-10 09:57 |
|
|