Springboard crasht discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedenavond, Ik heb laatst mijn iPad gejailbreakt. En nu had ik gister in Cydia een app gedownload (weet zo snel niet meer welke app) maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Springboard crasht
Goedenavond,
Ik heb laatst mijn iPad gejailbreakt. En nu had ik gister in Cydia een app gedownload (weet zo snel niet meer welke app) maar na het downloaden daarvan is mijn iPad een beetje geflipt. Elke keer als ik mijn iPad aanzet en op een app druk dan crasht die en herstart die het springboard. Dus ik kan er eigenlijk niks meer mee op het moment. Iemand die me zou kunnen hulpen ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
In de Diagnostics kan je het Springboard crash report vinden en zien wel app die crash veroorzaakt. Als je de app gevonden hebt kan je die weer verwijderen met Cydia.
Als je de iPad met iTunes synchroniseert dan staan de crash reports ook in de OS X console. Dat maakt het zoeken iets makkelijker. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Springboard crasht bij elke handeling | Ca$hMonnie | Jailbreak apps en thema's | 1 | 27-02-11 16:25 |
Springboard crasht (te) vaak | IceFollow | Jailbreak apps en thema's | 9 | 17-02-11 16:04 |
Springboard crasht na update via appstore | kberkel | iPhone Apps | 5 | 30-12-10 13:00 |
Springboard crasht bij reboot | belgiumiphone | iPhone algemeen | 1 | 20-08-10 03:10 |
Springboard crasht na update FiveIrows | francebramie | Jailbreak apps en thema's | 19 | 31-05-09 22:57 |
|
|