Help Lockscreen Iphone Tweak Help discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal ik heb een iphone 4, ios 7.0.6. Bij mijn iphone heb ik een lockscreen van vier cijverige code. Hoe kan ik die veranderen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Help Lockscreen Iphone Tweak Help
Hallo allemaal ik heb een iphone 4, ios 7.0.6.
Bij mijn iphone heb ik een lockscreen van vier cijverige code. Hoe kan ik die veranderen naar een patroon code? Kan iemand mij helpen? Alvast bedankt! --------------- dit heb ik op dit moment: ---------------- Ik wil zo iets maar dan voor iphone: ---------------- ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 28 februari 2014 om 16:26 ---------- Dit zijn voorbeelden die fotos |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hoi,
Als je androidlock xt download heb je de mogelijkheid om een pattern in te stellen in ios7 stijl: Kost volgensmij wel wat geld, maar dan heb je er wel wat aan. Verder heb ik geen ervaring met jailbreak, alleen ik hoop dat ik je hiermee verder heb geholpen.
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
HELP! Iphone Tweak HELP! | CruitzDisk | iPhone algemeen | 6 | 28-02-14 18:52 |
iPhone automatisch foto tweak | Fulmaster | Jailbreak apps en thema's | 2 | 24-04-13 14:00 |
Korte video steeds herhalen in lockscreen (bewegende achtergrond in lockscreen) | Dbrown | Jailbreak apps en thema's | 0 | 02-09-12 23:41 |
|
|