Korte video steeds herhalen in lockscreen (bewegende achtergrond in lockscreen) discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben op zoek hoe ik een persoonlijke, korte video kan laten afspelen (en herhalen) in mijn lockscreen. Ik wil eigenlijk een persoonlijke, bewegende achtergrond ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Korte video steeds herhalen in lockscreen (bewegende achtergrond in lockscreen)
Ik ben op zoek hoe ik een persoonlijke, korte video kan laten afspelen (en herhalen) in mijn lockscreen. Ik wil eigenlijk een persoonlijke, bewegende achtergrond creëren.
Ik wil dus iets zoals AnimateAll, maar ik wil een persoonlijke video gebruiken... Weet iemand hoe ik het best dit kan doen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Achtergrond klok (Lockscreen) veranderen | Melle123 | Jailbreak apps en thema's | 6 | 03-02-10 09:41 |
achtergrond niet zichtbaar, wel bij lockscreen | nto | Archief | 3 | 10-11-09 19:38 |
Verschillende afbeelden voor achtergrond en lockscreen | Sharonn_c | Archief | 14 | 14-10-09 23:29 |
lockscreen grijze achtergrond bij tijd weghalen | Merlin | Jailbreak apps en thema's | 2 | 09-09-09 10:36 |
Lockscreen achtergrond | wirehub | iPhone algemeen | 2 | 10-06-08 20:05 |
|
|