//

iPhone 4s batterij van 100% naar 0 in 2 uur

iPhone 4s batterij van 100% naar 0 in 2 uur discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) De iPhone 4s van mijn vriendin is sinds een paar dagen binnen 2 uur leeg als ze hem gebruikt?! Het toestel draait op 7.0.3 met ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-03-14, 22:19
kevinaerox kevinaerox is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Hendrik Ido Ambacht
Berichten: 40
Standaard iPhone 4s batterij van 100% naar 0 in 2 uur

De iPhone 4s van mijn vriendin is sinds een paar dagen binnen 2 uur leeg als ze hem gebruikt?! Het toestel draait op 7.0.3 met een jailbreak. Ik heb hem al herstelt maar dit haalt niks uit ik heb ccmeters uit cydia geïnstalleerd nu kan ik de CPU gegevens zien in nc. Het rare is dat zodra ik alle apps afsluit via multitask staat het CPU gebruik op tussen de 1 en 3,5 % maar zodra ik het toestel lock en dan kijk springt deze naar 37 en soms tot 54% hij blijft hier constant tussen schommelen terwijl mijn eigen toestel (iPhone 5 met 7.0.4 incl JB) op 1,5 staat in dezelfde omstandigheden. En bovendien staat mijn toestel bomvol tweaks en die van mijn vriendin is nagenoeg leeg!! Weet iemand misschien hoe ik kan zien wat er zoveel CPU vraagt ? Ik heb echt alles uitstaan op dit moment met uitzondering van mobiel data!

Gr. Kevin
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-05-14, 11:52
flammy88 flammy88 is offline
• iOS 1.0.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: In een huis
Berichten: 188
Standaard

probeer de elke ding dat met lockscreen te maken heeft te verwijderen en anders de jb opnieuw uitvoeren
en wat betreft de batterij het kan zijn dan de batterij op is
__________________
Als je het zeker weet hoef je niet te twijfelen!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Batterij Iphone 4 binnen 2 uur leeg Marlous26 iPhone algemeen 3 17-09-12 13:41
Resolutie iphone 4 terugeschakeld naar 100 bij 100? Wilders4ever iPhone algemeen 2 23-09-11 13:09
Batterij 3GS loopt direct leeg: 100% in 2 uur annelien1960 iPhone algemeen 15 12-08-11 10:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:27.