Batterij Iphone 4 binnen 2 uur leeg discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds zaterdag heb ik een probleem met de batterij van mijn Iphone 4. Mijn Iphone voelt warm aan en na het opladen van mijn Iphone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Batterij Iphone 4 binnen 2 uur leeg
Sinds zaterdag heb ik een probleem met de batterij van mijn Iphone 4. Mijn Iphone voelt warm aan en na het opladen van mijn Iphone duurt het 2 uur totdat mijn Iphone leeg is. Er staan geen App's open en ik gebruik dan mijn Iphone niet intensief. Hard resetten heeft helaas geen zin. Weet iemand wat dit probleem kan zijn.?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
sommige apps zorgen al wel eens voor dit probleem. Mss pas iets nieuws geïnstalleerd
|
|
|||
|
|||
Nee ik heb niks geinstalleerd de afgelopen 3 weken....
|
|
||||
|
||||
kijk hier eens voor enig soelaas; 20 tips voor betere iPhone-batterij (ook iPad en iPod touch) - iPhoneclub.nl
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Batterij iPhone4 binnen 6 uur leeg! | wrvk82 | iPhone algemeen | 48 | 04-10-12 09:20 |
iphone 4 binnen 5 uur leeg en wordt heet | machoman94 | iPhone algemeen | 4 | 20-02-12 17:39 |
Batterij binnen 4 uur leeg | chevrolet | iPhone algemeen | 9 | 19-08-11 22:27 |
iPhone batterij binnen 4 uur helemaal leeg HELP !! | SaraVictoria | iPhone algemeen | 11 | 25-03-11 14:43 |
iPhone: 2G met 3.0 nu heel slechte Wi-Fi en Batterij binnen 3 uur leeg | Data | Jailbreak | 7 | 25-06-09 23:26 |
|
|