iPhone 4S // iOS6 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Ik heb gisteren iOS 6 op mijn iPhone 4S gezet, alleen als ik hem wil terug zetten naar de huidige versie. Vind ik alleen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4S // iOS6
Beste,
Ik heb gisteren iOS 6 op mijn iPhone 4S gezet, alleen als ik hem wil terug zetten naar de huidige versie. Vind ik alleen de backup van gisteren toen iOS 6 er al op stond, maar daarvoor zijn ook verschillende backups gemaakt. Hoe kan ik die selecteren? Jacky |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
IOS6 is pas van 19 september beschikbaar.
|
|
||||
|
||||
Wat wil je doen? Teruggaan naar iOS5? Dat is helaas niet mogelijk.
|
|
|||
|
|||
Waarom zou je hem eigenlijk terug zetten de golden master versie werkt toch goed?
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Volgens de waarschuwing die iTunes geeft bij het installeren van iOS6 GM gaat het niet. Maar ik heb het zelf nog niet geprobeerd..
|
|
|||
|
|||
Ik ben nog gistereb van ios 6 gm naar 5.1.1 gegaan , gwn de ipsw file van 5.1.1 downloaden en dan shift+restore en selecteer die ipsw
|
|
|||
|
|||
Downgraden van iOS6 naar iOS5 is WEL mogelijk. Zoals dat eigenlijk altijd mogelijk is. Zet je toestel in DFU modus en herstel naar iOS5 ipsw. Als je een backup hebt gemaakt op iOS6 dan werkt deze niet in iOS5.
Als het goed is, en je gebruikt icloud, kun je een backup selecteren nadat je toestel succesvol is hersteld. |
|
|||
|
|||
Zit er verl verschil in de GM versie en de officiele release van ios6?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Hoe laat komt de update meestal uit? Kun je je iPhone dan het beste via iTunes updaten of kan het gewoon over de air?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Meestal komt de update rond 19'00/20'00u uit, al kan het aankomende woensdag anders zijn.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik heb geen flauw idee, al denk ik persoonlijk van wel. Je moet wel rekening houden met vertragingen. Wilt niet zeggen dat de OS gelijk voor iedereen op dezelfde tijdstip beschikbaar is. Daarnaast is de OS in iTunes misschien sneller beschikbaar dan OTA, misschien ook weer niet
|
|
|||
|
|||
Ik hang mijn iPhone woensdag maar gewoon aan de laptop ;-)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ervaringen iOS6 | pieterwillems | Ontwikkelen voor iOS | 225 | 26-09-12 13:42 |
VIP inbox iOS6 | Werner1963 | iPhone algemeen | 1 | 14-09-12 11:33 |
|
|