Find my iphone ingeschakeld met een jailbreak? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Vroeg me namelijke af werkt de beveileging als je Iphone gejailbreaked hebt en vervolgens Find my iphone ingeschakeld hebt? Meer in de zin van als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Find my iphone ingeschakeld met een jailbreak?
Vroeg me namelijke af werkt de beveileging als je Iphone gejailbreaked hebt en vervolgens Find my iphone ingeschakeld hebt?
Meer in de zin van als je toestel in DFU mode zet dat die dan om je password vraagt of zelfs als je aan itunes koppelt dat hij er dan erom vraagt? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ja, ook met een jailbreak werkt de "Find my iPhone" beveiliging. Die beveiliging staat niet op de iPhone maar op de servers van Apple analoog aan een SIM-lock.
|
|
||||
|
||||
Aaaah oke, zodra ik het aan heb maakt niet uit wat ik probeer zowel als in de DFU mode of gelijk aan itunes aan koppelen en gelijk herstellen, het zal altijd nog de password om vragen?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Find my iPhone gratis op een oudere iPhone/iPod | acvz | iPhone algemeen | 13 | 23-03-11 22:48 |
iPhone: Eenvoudige jailbreak iOS 4 op een reeds ge-jailbreakte iPhone met een oude baseband | LoaLoa | Jailbreak | 2 | 22-06-10 12:44 |
Upgraden van 3.0 naar 3.1.2 met een 3G met een jailbreak | marcelvunen | Archief | 1 | 12-02-10 14:43 |
iPhone 3G traag bij ingeschakeld Wi-Fi | wizzofoz | Wi-Fi | 0 | 14-01-10 20:36 |
|
|