//

iPad opnieuw jailbreaken, lukt maar niet?

iPad opnieuw jailbreaken, lukt maar niet? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemiddag, Ik heb al een hele tijd op mijn iPad air (7.0.6) een jailbreak staan, maar tot mijn verbazing deed cydia na het toevoegen van ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 19-04-14, 16:56
SergioEdelman SergioEdelman is offline
• iOS 8.0
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 87
Exclamation iPad opnieuw jailbreaken, lukt maar niet?

Goedemiddag,

Ik heb al een hele tijd op mijn iPad air (7.0.6) een jailbreak staan, maar tot mijn verbazing deed cydia na het toevoegen van een repo het opeens niet meer.

Echter nu wil ik hem opnieuw jailbreaken via evasion, maar lukt dit niet, want ik krijg het eviasion 7 icoon maar niet aangedrukt op me ipad, hij sluit zeg maar de hele tijd vanzelf af en je moet het openen voor het afronden van de jailbreak.

Na meerdere malen proberen en 3 weken verder, had ik bij instellingen ''herstel alle instellingen'' geklikt (want wis alle inhoud en instellingen deed het niet, en bleef maar laden) en zit ik momenteel in safe mode, en daar kom ik nu ook niet meer uit.. dit in de hoop dat ik hem opnieuw kon instellingen ios 7.0.6 en dan weer kon jailbreaken.

Kan iemand mij helpen
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-04-14, 17:02
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Opnieuw jailbreaken als er al een evasi0n7 jailbreak opstaat is niet mogelijk. Herstellen van alle instellingen op een iDevice met een jailbreak werkt ook niet (om voor de hand liggende redenen).

Je kan eventueel, op eigen risico, een Semi Restore proberen. Daar heb je wel een Windows computer voor nodig.
  #3  
Oud 19-04-14, 17:25
SergioEdelman SergioEdelman is offline
• iOS 8.0
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 87
Standaard

He Timosha,

Thnx voor je antwoord. Ik heb een windows computer in de buurt, alleen staat er dat je openSSH er op moet hebben, en die heb ik niet geïnstalleerd op me ipad (en kan daar natuurlijk nu niet meer bij)
  #4  
Oud 19-04-14, 17:28
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SergioEdelman Bekijk bericht
Ik heb een windows computer in de buurt, alleen staat er dat je openSSH er op moet hebben, en die heb ik niet geïnstalleerd op me ipad (en kan daar natuurlijk nu niet meer bij)
Ja dat klopt. OpenSSH heb je eigenlijk altijd nodig als je met een jailbreak gaat rommelen.

In de root (/) staan twee (2) evasion7 binaries. Als je die op de één of andere manier zou kunnen verwijderen zou het kunnen dat een nieuwe jailbreak wel lukt.
  #5  
Oud 19-04-14, 17:44
SergioEdelman SergioEdelman is offline
• iOS 8.0
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 87
Standaard

Ja dat is het.. ik kan inderdaad niet in dat bestand komen omdat ik geen iFile of SSH heb, is er een andere oplossing of is het gewoon niet meer mogelijk nu?

Als ik Cydia open krijg ik dat zwarte scherm

malformed line 5 in source list /ect/apt/sources.list.d/cydia.list (dist) helaas kan ik er dus niet in, toen ik dat zag dacht ik al ik ga via iFile het verwijderen, maar die had ik helaas niet had net gekeken of ik openSSH toch misschien had geinstalleerd door het inloggen via Cyberduck, maar kan niet inloggen via daar.


Naast dit zijn er dus geen mogelijkheden ben ik bang?
  #6  
Oud 19-04-14, 17:54
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SergioEdelman Bekijk bericht
Naast dit zijn er dus geen mogelijkheden ben ik bang?
Dat Cydia probleem is wel op te lossen als je in het toestel geraakt. Misschien met iExplorer. Als afc2add geïnstalleerd is zijn er eventueel ook mogelijkheden met een USB-browser. En als Netatalk geïnstalleerd is kan het ook met Finder op de Mac.
  #7  
Oud 19-04-14, 18:54
SergioEdelman SergioEdelman is offline
• iOS 8.0
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 87
Standaard

Echt heel vervelend, ik wist niet dat ik zulke apps nodig ooit zou hebben. En dus beschik ik inderdaad niet over zulke tweaks.
  #8  
Oud 19-04-14, 18:57
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SergioEdelman Bekijk bericht
Echt heel vervelend, ik wist niet dat ik zulke apps nodig ooit zou hebben.
Tja, als ik een jailbreak uitvoer installeer ik onmiddellijk na de jailbreak eerst alle tools om later eventueel te kunnen depanneren. Maar dat is nu helaas mosterd na de maaltijd.
  #9  
Oud 20-04-14, 23:14
SergioEdelman SergioEdelman is offline
• iOS 8.0
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 87
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Tja, als ik een jailbreak uitvoer installeer ik onmiddellijk na de jailbreak eerst alle tools om later eventueel te kunnen depanneren. Maar dat is nu helaas mosterd na de maaltijd.
Ja snap het.. is er een andere optie nu nog of ben ik gewoon de klos?
  #10  
Oud 21-04-14, 08:51
belgiumiphone belgiumiphone is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: België
Berichten: 748
Standaard

@Timosha

Kun je eens kort uitleggen over welke tweaks het gaat?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad 2 werkt niet: 'moet activeren' maar lukt niet basveldkamp iPad algemeen 2 15-03-12 19:10
iPad: jailbreaken ipad greenpios0n lukt niet bjorno80 Jailbreak 4 09-11-10 16:08
Jailbreaken lukt maar niet blomniek Archief 4 25-04-10 12:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:43.