//

Iphone crasht plots

Iphone crasht plots discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn gejailbreakte iphone 5 (ios 7.0.4) is daarnet plots vastgelopen (zwart scherm met apple logo). Ik deed niets met de iphone op dat moment, het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 22-04-14, 17:17
belgiumiphone belgiumiphone is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: België
Berichten: 748
Standaard Iphone crasht plots

Mijn gejailbreakte iphone 5 (ios 7.0.4) is daarnet plots vastgelopen (zwart scherm met apple logo). Ik deed niets met de iphone op dat moment, het ging vanzelf. Ik heb vandaag ook niets nieuws geïnstalleerd via cydia.

Ik kan de iphone (her)starten in veilige modus. Dus gelukkig werkt de iphone nog. Maar ik kan hem niet meer normaal opstarten: dan loopt hij vast (zwart scherm met apple logo).

Ik heb dus vandaag en gisteren geen nieuwe tweaks of apps geïnstalleerd met cydia. Er staan wel al een heel aantal tweaks op mijn iphone.

Ik heb er een aantal verwijderd om te zien of het aan een tweak ligt (o.a. de meest recente), maar tot nu zonder resultaat.

Kan het zijn dat er een virus op zit of zo?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-04-14, 07:57
Mikeske's schermafbeelding
Mikeske Mikeske is offline
• iOS 12.2
• 12.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Lichtaart - België
Berichten: 35
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door belgiumiphone Bekijk bericht
Mijn gejailbreakte iphone 5 (ios 7.0.4) is daarnet plots vastgelopen (zwart scherm met apple logo). Ik deed niets met de iphone op dat moment, het ging vanzelf. Ik heb vandaag ook niets nieuws geïnstalleerd via cydia.

Ik kan de iphone (her)starten in veilige modus. Dus gelukkig werkt de iphone nog. Maar ik kan hem niet meer normaal opstarten: dan loopt hij vast (zwart scherm met apple logo).

Ik heb dus vandaag en gisteren geen nieuwe tweaks of apps geïnstalleerd met cydia. Er staan wel al een heel aantal tweaks op mijn iphone.

Ik heb er een aantal verwijderd om te zien of het aan een tweak ligt (o.a. de meest recente), maar tot nu zonder resultaat.

Kan het zijn dat er een virus op zit of zo?
Heb net hetzelfde voor met mijn iphone 5.
Sinds gisteren crasht hij als ik door mijn pagina's scrol, en dan komt hij in veilige modus, waar je dan kiest voor restart.
Ik heb via cidia de updates gedaan die beschikbaar waren, maar hij blijft het doen!
Bizar ...
__________________
I love this website !!!
  #3  
Oud 24-04-14, 15:09
arjan95 arjan95 is offline
• iOS 13.1.3
• iPadOS 13.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 751
Standaard

Er is een virus genaamd unflod. Kijk eens bij Library -> MobileSubstrate -> DynamicLibraries of daar unflod.dylib of Framework.dylib staan. Zo ja, gooi deze weg en Wijzig je Apple id password meteen.
__________________
iPod touch 2G 8GB (25-09-2009 - 01-06-2011) ->
iPod touch 4G 32GB (27-01-2011 - verkocht) ->iPad 4 32GB (15-07-2013 - nu)
  #4  
Oud 25-04-14, 08:08
Mikeske's schermafbeelding
Mikeske Mikeske is offline
• iOS 12.2
• 12.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Lichtaart - België
Berichten: 35
Standaard

Ondertussen een update gedaan in cydia + harde reset.
Alles werkt weer normaal. Toch maar even gekeken of die virus-files er opstonden... maar neen. Bedankt voor de reactie
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Oorzaak iPhone plots uitgevallen is? antoon100 iPhone algemeen 11 09-04-13 09:44
iPhone 4 plots dood??? Frocky71 iPhone algemeen 4 13-08-12 15:50
iPhone crasht, start op, crasht... nachtegaaal iPhone algemeen 6 07-03-11 21:21
iPhone: Iphone plots vast kihyeon Jailbreak 1 04-08-10 13:23
Gestolen iPhone plots terug Roel_ iPhone algemeen 6 11-03-10 11:07

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:10.