iPhone 4 plots dood??? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb iets heel erg raar aan de hand, deze namiddag krijg ik een sms'je van een vriend van mij, ik beantwoord hem en stel hem ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4 plots dood???
Heb iets heel erg raar aan de hand, deze namiddag krijg ik een sms'je van een vriend van mij, ik beantwoord hem en stel hem ook een vraag in een nieuw sms'je. Daar ik geen antwoord meer krijg check ik even mijn toestel en er staat niks meer op, batterij was nog 91% geladen, maar er is in totaal geen leven meer in te krijgen??? Is niet gevallen of zo, lag gewoon op de kast... ???
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Laatst gewijzigd door kevinwalter; 13-08-12 om 16:50. |
|
|||
|
|||
Gelukt!!! Heel erg bedankt voor deze tip... Hoe komt het eigenlijk dat je zo iets aan de hand krijgt, komt dit regelmatig voor? Is er iets wat je kan doen om dit te voorkomen?
|
|
||||
|
||||
Dit komt als het goed is niet vaak voor. Als dit (veel) vaker voorkomt kun je eens overwegen om te herstellen mbv iTunes.
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muziek: iPhone 3G muziek speelt plots versneld af | BigFurryMonster | Muziek, foto & video | 4 | 15-08-10 14:51 |
iPhone: Iphone plots vast | kihyeon | Jailbreak | 1 | 04-08-10 14:23 |
Gestolen iPhone plots terug | Roel_ | iPhone algemeen | 6 | 11-03-10 12:07 |
iPhone veranderd plots in sepia kleuren?? | job002 | iPhone algemeen | 3 | 07-01-10 17:24 |
Windows herkent plots iPhone! | Mackjenzie | iPhone algemeen | 14 | 28-03-09 18:41 |
|
|