Wi-Fi valt uit na Jailbreak discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb sinds een week mijn Iphone 4S gejailbreaked maar nu blijft mijn Wi-Fi steeds uitvallen, ik ben wel nog verbonden (het Wi-Fi ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wi-Fi valt uit na Jailbreak
Hallo allemaal,
Ik heb sinds een week mijn Iphone 4S gejailbreaked maar nu blijft mijn Wi-Fi steeds uitvallen, ik ben wel nog verbonden (het Wi-Fi icoon blijft staan) maar er wordt geen data meer verstuurd, webpagina's worden niet geladen en apps die internet gebruiken werken niet. Als ik mijn Wi-Fi dan aan en uit zet werkt 80% van de tijd anders moet ik een tijd wachten om Wi-Fi weer uit en aan te zetten. Ik weet niet waar het aan ligt kan iemand me helpen? Gegevens van mijn Iphone: Iphone 4S IOS 7.1.1 Jailbreak Pangu 1.1 Apps die nog geinstalleerd staan via Cydia BigBoss Icon Set Cydia Installer Cydia Substrate Cydia Translations GUI-GPG-SEC Pangu 7.1-7.1.x Untether Repo Cydia setup Substrate Safe Mode Wat ik al heb geprobeerd: Respring Restart Wi-Fi opnieuw instellen Alles wat ik heb geinstalleerd via Cydia gedeinstalleerd Help! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Bij de 4S is er een bekend probleem met de Wi-Fi radiochip. Als je Wi-Fi of Bluetooth binnekort "grijs"worden bij Instellingen, dan heb je hier last van. Dan zul je een reparatie moeten laten uitvoeren
|
|||
|
|||
Citaat:
En wat bedoel je met grijs worden? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
En nee, dat probleem bij de 4s is géén gevolg van een jailbreak. Iedereen kan het helaas krijgen
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone valt uit uit het niets! | milanooo | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 13-09-12 22:56 |
iPhone 4 nieuw uit doos valt elke 2 minuten uit | Cdrazar | iPhone algemeen | 0 | 08-07-11 23:47 |
iPhone: tijdens de jailbreak valt itunes uit.. hoe kan dit voorkomen worden?? | suki1401 | Jailbreak | 2 | 02-06-11 21:30 |
help valt uit! | Bonifacio_lO2 | Archief | 3 | 05-04-09 11:54 |
|
|