iphone4 jailbreak 2phone app niet kunnen vinden discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb hier een iPhone 4 met IOC 7.1.2 en jailbreak. Nu wil k er de 2phone duosim gebruiken. Maar kan nergens de app vinden....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone4 jailbreak 2phone app niet kunnen vinden
Ik heb hier een iPhone 4 met IOC 7.1.2 en jailbreak.
Nu wil k er de 2phone duosim gebruiken. Maar kan nergens de app vinden. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik snap niet wat u bedoelt wilt u twee simkaarten in u Iphone dat kan maar dan moet u hem modden dat betekent dat hij helemaal uit elkaar moet worden gehaald. Of wilt u een app in Cydia zoeken zogenaamd 2phone?
|
|
|||
|
|||
Klopt met cydia jailbreak
Het is een cover waar nog een 2e sim kaart in past. |
|
|||
|
|||
Install the software via wireless network(iPhone4) iPhone4S's steps
First Step: Jailbreak Please ***** to tutorial Second step: Click cydia icon>Manage>Sources>Edit>Add>input www.2phone.com/cydia>Add sources>Return to cydia>Select 2phone>Select www.2phone.com> Select 2phone >Install>Confirm>Restart device |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
de opgegeven repository kon niet gevonden worden.
mogelijk wordt dit probleem veroorzaakt doordat u een verouderde installer-repository probeert toe te voegen ( deze worden niet ondersteund ) deze interface kan alleen exact geformuleerde repository URL's lezen. deze melding krijg ik elke keer |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
waar zou deze te vinden zijn ?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
mooie link maar alles wat je daar ziet is geen werkernde link om de 2phone soft te vinden.
zal wel oud zijn en niet meet gebruikt worden die sim cover.. |
|
|||
|
|||
Er zijn ook wel hoesje die dat kunnen een extra sim maar dan ben je wat geld kwijt mis dat je de Iphone kan laten modden maar daar heb ik niet veel verstand van dus je heb daar het vriendje je Google voor
|
|
|||
|
|||
ik kan geen goede app vinden om hem werkende te krijgen weet iemand die zn ding heeft om hem werkende te krijgen..
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4s met 2phone en iOS 6.1 | suzuki2002 | iPhone algemeen | 0 | 27-02-13 19:45 |
iPad: jailbreak, maar niet kunnen activeren | herbie2106 | Jailbreak | 39 | 07-12-12 16:40 |
T-Mobile: we kunnen bestelling niet vinden! | Tomatensoep | Odido (T-Mobile) | 6 | 16-07-09 17:26 |
server niet kunnen vinden | veld4250 | Archief | 1 | 24-03-08 21:07 |
|
|