Citaat:
dit was vroeger niet, dan kon je niet in de iphone zonder eerst de vingerafdruk of code te geven, een bug ??? |
Allen,
Gisteren eindelijk mijn iPhone 6 (8.1) jailbreak geinstalleerd met Pangu. Hebben jullie nog handige programma's/sources die ik kan toevoegen/downloaden in Cydia? Is echt lang geleden dat ik weer Cydia heb.. Laatste keer was het met mijn iPhone 3GS:) Alvast bedankt!! |
Citaat:
|
|
Citaat:
Bedankt, toch geen bug |
Problemen hier op een iPhone 5 na de update van WeeLoader en Safe Substrate. Het lockscreen is zwart en het touch screen werkt niet. Opstarten in safe mode lukt wel. Zal wel aan WeeLoader liggen (of aan mij).
|
Is er ondertussen een goeie crashreporter voor iOS8? Zit ook met een safemode probleem als er een mail binnenkomt via de standaard mailapp. Het gebeurt niet elke keer, wat de oorzaak dus onduidelijker maakt ...
|
Apple Signed nog steeds IOS 8.1, als je nog wilt herstellen of updaten vanaf IOS7 is nu je (laatste) kans!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Even een vraag over Pangu 1.0.0 (Mac).
Heb hem draaiend op mijn iPhone 6 (iOS 8.1) zonder problemen. Maar als ik de Pangu app open en naar het tabblad Utility ga dan zie ik daar mijn (Wi-Fi) IP adres staan en change OpenSSH password. (Heb gelijk het password aangepast.) Maar staat OpenSSH standaard aan? Of is dit helemaal niet actief? Ik kan namelijk niet verbinden op het IP adres wat daar staat aangegeven. Niet op port 22 (ssh) en niet op 21 (telnet). |
@timosha
ik zie op veel forums dezelfde vraag voorbij komen. Kunnen ze de Wi-Fi fix van 8.1.1 "porten" naar iOS8.1? Aangezien je wel wat meer dan de gemiddelde forumbezoeker op de hoogte bent, lijkt het volgens jou mogelijk? Ze deden het in het verleden al met security patches, maar of dat hier hetzelfde is? ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 18 november 2014 om 14:07 ---------- Citaat:
|
Thanks voor het snelle antwoord!
Ik had al zo'n vermoeden maar wist het niet zeker aangezien ik in de Pangu app wel het OpenSSH wachtwoord moest/kon veranderen... |
Citaat:
|
Ok, er staat letterlijk: Modify OpenSSH Password.
Vandaar mijn verwarring. Waar het mij nu eigenlijk om gaat is of dat er iemand (van buitenaf) verbinding kan maken met mijn iphone middels SSH. Heb het wachtwoord natuurlijk veranderd maar weet niet of SSH nu uit staat. |
Citaat:
ssh root@192.168.1.x of ssh mobile@192.168.1.x De OpenSSH server zelf heeft geen paswoord. In vorige jailbreaks kon men met SBSetiings de OpenSSH server uitzetten. Heb nog niets gelijkaardig gevonden voor iOS 8. |
Ok, thanks!
Maar ik krijg, als ik probeer te verbinden op mijn IP de melding: connection refused. Dat houdt neem ik aan in dat OpenSSH niet aan staat/actief is? Right? |
Citaat:
|
Ok, duidelijk!
Hoe kan ik zien of OpenSSH actief is, en er dus eventueel (van buitenaf) verbinding gemaakt kan worden? |
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:39. |