Jailbreak iOS 8.0 - 8.1
Jailbreak is er voor iOS 8
Cydia en andere plugins moeten nog worden geüpdate PanGu iOS 8 ????(pangu.io) TeamPangu @TeamPangu 48m48 minutes ago Cydia + other plugins can't be used untill they are updated to work with iOS8. When they're updated we integrate them in Pangu Jailbreak 1.0 |
Als die aanpassingen net zo verloopt als bij vs 7 dan is een jailbreak niet meer interessant. Om de haverklap een nieuw ios versie, kunnen de jb ontwikkelaars WEER opnieuw beginnen.
Je ziet of hoort amper nieuwe tweaks en apps voor jb verschijnen. |
Er komen zat nieuwe tweaks uit welke relevant zijn. Nummer 1 vind ik nog steeds FirewallIP en Protect your privacy. Voor mij DE reden om nog steeds te jailbreaken.
|
is er ook een nederlandse uitleg te vinden ?
|
Citaat:
|
ff wachten dus
mis het wel de jailbreak |
Citaat:
|
|
Dank je...
|
Iemand hem al op zijn iPhone?
|
Citaat:
|
Er is zonet een update van cydia substrate uitgekomen -> 0.9.5013
|
Citaat:
#Edit# na het deleten van repo666 en daarna een refresh heeft geholpen :) |
Bijmij lukt het niet onder windows. Heb het willen proberen zoals het op de link van Wally beschreven staat maar geen succes :'(.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 23 oktober 2014 om 18:51 ---------- Hier een lijst die iemand bij houdt, wat werkt en wat nog niet werkt met de laatste Pangu Jailbreak: https://docs.zoho.com/sheet/publishe...d4095ac3a277ac |
ipad 4 proberen te JB maar lukt niet bij stap 4 gaat hij op rood maar kan geen chinees lezen dus ja we laten het maar zo tot hij in het engels of dergelijk is
|
De 2 .deb-files kun je ook in de folder /private/var/root/Media/Cydia/AutoInstall zetten en dan rebooten. Ik heb bij beide files wel eerst de rechten op 777 gezet.
Voor het jailbreaken trouwens eerst Zoek mijn iPhone en TouchID/codeslot uitgezet. Werkt op zich vrij aardig, totdat..... je het codeslot weer aanzet en een reboot doet. Dan blijft ie tijden het opstarten hangen op het apple-logo. |
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:29. |