Je kan volgens Saurik die "move.sh-fix" beter niet doen en wachten op een update van cydia.
|
Citaat:
|
Helpen
Ik heb een iphone 4s en ios 8.1. 3 keer restore gedaan maar pangu wilt maar niet werken... Wat kan ik doen?
ik heb alles gedaan wat er gedaan moest.. zoals Wi-Fi uitzetten en icloud en code. Mis ik iets of wat? Pangu 'leest' mijn iphone maar niet.. |
Citaat:
|
Er is nu een Cydia-update, waarin de passcode/TouchID-bug opgelost is
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 30 oktober 2014 om 19:11 ---------- Vanuit de Pangu-app is het nu mogelijk om Cydia te installeren. |
1 Bijlage(n)
En een Cydia gebundelde Pangu jailbreak komt eraan binnen de 24 uur...hopelijk...
Check-out the tweets... ;) |
Citaat:
|
... dus de gebundelde app is er nog niet. Nog een dagje geduld.
|
Citaat:
En vermits het in China al bijna 31/10 is, zou het wel eens snel kunnen gaan... We hebben toch niet veel anders te doen op den bureau...:d |
1 Bijlage(n)
Pangu update via twitter...
|
Maarre.....moeten we dan weer opnieuw restoren en dan weer opnieuw jailbreaken ?..... Of kunnen we die gewoon er overheen knallen middels de pangu app.
|
Voorlopig kan je alles via de pangu app doen...
Je zal dus niet moeten restoren... Tenzij er zaken bijkomen die je niet via de pangu app kan installeren... Maar dat zal de change log wel duidelijk maken... How's your Chinese..?:d |
Citaat:
|
Hahaha, my chinese is "so fo kin le kah"...
|
Lol :D best knap
|
Citaat:
|
Da duurt nogal zunneh !!!
Krijg er zelf spleetoogskes van...:mad: |
héérlijk! weer gewoon surfen met Safari ZONDER die mega irritante reclame overal!
ook Virtual Home: errug fijn! en nu wachten op een paar andere mooie tweaks/apps die vast snel updated worden voor iOS 8.1 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:16. |