iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   Alle iDevices: Jailbreak iOS 8.0 - 8.1 (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/159607-jailbreak-ios-8-0-8-1-a.html)

Geert1976 31-10-14 07:50

ik gebruik Untrusted Host Blocker.
Werkt zeer effectief na testen op ong 10 websites

daveensannie 31-10-14 09:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Geert1976 (Bericht 982564)
ik gebruik Untrusted Host Blocker.
Werkt zeer effectief na testen op ong 10 websites

Ok bedankt f kijken :)

Bubbly 31-10-14 11:18

Untrusted overwerkt bij mij en blokkeerde met regelmaat Cydia en Safari connecties, zelfs met de Light versie. Basic heeft tot dusver geen problemen opgeleverd, maar tegenwoordig zijn er ads die er tussendoor glippen.

Note: iOS 7.

sledge 31-10-14 12:33

bij mijn iphone 5S draait de jailbreak, installatie zonder probleem over de vorige.....bij mijn ipad echter (ipad vierde generatie) start de jailbreak maar breekt na ongeveer een vijfde af, hoewel de handleiding strikt gevolgd wordt.....

iemand enig idee, want uit de rode chinese uitleg kan ik niet veel maken :mad:

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 31 oktober 2014 om 12:42 ----------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kimvb (Bericht 981421)
ipad 4 proberen te JB maar lukt niet bij stap 4 gaat hij op rood maar kan geen chinees lezen dus ja we laten het maar zo tot hij in het engels of dergelijk is

ik heb juist hetzelfde voor, heb je ondertussen al een oplossing ?

pochet 31-10-14 13:03

Hoe installeer ik Pangu jailbreak en Cydia,
Handleiding: iOS 8.1 jailbreaken met Pangu (Windows) - AppleSpot

Guest-20180925190238 31-10-14 13:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sledge (Bericht 982606)
.....bij mijn ipad echter (ipad vierde generatie) start de jailbreak maar breekt na ongeveer een vijfde af, hoewel de handleiding strikt gevolgd wordt.....

Als die iPad een serie OTA updates achter de rug heeft dan kan dat de reden van het probleem zijn.

sledge 31-10-14 14:16

en dit als ik hem aan itunes hang :
Citaat:

de ipad kan niet worden gesynchroniseerd omdat de verbinding is verbroken omdat de verbinding opnieuw is ingesteld’
Vaak pas helemaal aan het einde van de reservekopie ( dus als de balk al bijna helemaal vol is)

dat had hij niet gisteren voor de update
oude reservekopie weg gedaan, hersteld, plaats gemaakt, niets helpt blijkbaar....

daveensannie 31-10-14 15:30

Nieuwe PanGu is uit ��http://en.pangu.io/




PanguTeam @PanguTeam · 10 min 10 minuten geleden

If u already jailbroke with v1.0 and installed Cydia. Just recommend to update Cydia and Pangu untether inside Cydia. No need to rejailbreak

WhyNotCallMeRo 31-10-14 15:33

Nog geen mac versie maar als 1.1.0 geen issues geeft gaan ze er pas aan werken

Bij mij ging alles okidoki via BootCamp

Engelse versie:
http://en.pangu.io

mykie 31-10-14 15:50

deze versie werkt zonder problemen, vliegtuigmodus aan een goede tip.

volgende stappen ondernomen, volledig herstel daarna jailbreak en cydia gestart.

Nu backup weer aan het terugzetten.

sledge 31-10-14 15:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sledge (Bericht 982627)
en dit als ik hem aan itunes hang :



dat had hij niet gisteren voor de update
oude reservekopie weg gedaan, hersteld, plaats gemaakt, niets helpt blijkbaar....

itunes terug geinstalleerd, alles in orde nu

jb uitgevoerd, maar geen pangu icoon op de ipad, toch blijkt de jb te zijn gelukt zonder cydia te hebben gezien hij vijf iconen in de dock kan plaatsen

nieuwe pangu nu eens proberen

Bomans 31-10-14 18:15

Als ik de pangu app op mijn iPhone open krijg ik de melding dat er een nieuwe versie is (1.1.0), ik doe van daaruit de update, maar hij vraagt het dus steeds opnieuw. Nog iemand met dit probleem?

ivanhoeke 31-10-14 18:19

Die pangu app mag je die verwijderen nadat cydia op de iPhone staat, of moet je die app behouden voor een volgende update van bijv cydia?

joost1234 31-10-14 18:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bomans (Bericht 982661)
Nog iemand met dit probleem?

Jaaaaaaaaa ("Ja" was te kort :p)

daveensannie 31-10-14 18:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bomans (Bericht 982661)
Als ik de pangu app op mijn iPhone open krijg ik de melding dat er een nieuwe versie is (1.1.0), ik doe van daaruit de update, maar hij vraagt het dus steeds opnieuw. Nog iemand met dit probleem?

Ik heb hem twee keer opnieuw geinstalleerd daarna was de melding van een nieuwe versie weg :)

banaaaaan 31-10-14 18:31

is deze "nieuwe" jailbreak van pangu de moeite of nog even wachten?

daveensannie 31-10-14 18:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door banaaaaan (Bericht 982665)
is deze "nieuwe" jailbreak van pangu de moeite of nog even wachten?

Gewoon doen, alles is nu ok en zonder moeite te installeren, eventuele updates van de JB krijg je gewoon via de PanGu app.

varebrand 31-10-14 18:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bomans (Bericht 982661)
Als ik de pangu app op mijn iPhone open krijg ik de melding dat er een nieuwe versie is (1.1.0), ik doe van daaruit de update, maar hij vraagt het dus steeds opnieuw. Nog iemand met dit probleem?

Ja , hier ook het "probleem".

Dantis 31-10-14 18:59

Ja werkt prima alleen had effe een crash had vorige keer een betaalde app uit cydia kon hem installeren na reboot in safemode even eraf laten tot alles in cydia is aangepast.

banaaaaan 31-10-14 19:04

Cheers, net iphone4s gejailbreakt zonder problemen , en snel ook nog. Alleen kreeg ik vaak de melding van geheugen bijna vol terwijl ik nog 2.5gb vrij heb...

Daarom kijkje gaan nemen achteraf en blijkt dat ik maar 5.42gb kan gebruiken op m'n 8gb iphone.

EDIT: de melding van geheugen bijna vol is normaal lees ik net in de pangu app...


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:49.