Jailbreak iOS 8.0 - 8.1 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Jailbreak is er voor iOS 8 Cydia en andere plugins moeten nog worden geüpdate PanGu iOS 8 ????(pangu.io) TeamPangu @ TeamPangu 48m48 minutes ago Cydia ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Jailbreak iOS 8.0 - 8.1
Jailbreak is er voor iOS 8
Cydia en andere plugins moeten nog worden geüpdate PanGu iOS 8 ????(pangu.io) TeamPangu @TeamPangu 48m48 minutes ago Cydia + other plugins can't be used untill they are updated to work with iOS8. When they're updated we integrate them in Pangu Jailbreak 1.0 |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als die aanpassingen net zo verloopt als bij vs 7 dan is een jailbreak niet meer interessant. Om de haverklap een nieuw ios versie, kunnen de jb ontwikkelaars WEER opnieuw beginnen.
Je ziet of hoort amper nieuwe tweaks en apps voor jb verschijnen. |
|
||||
|
||||
Er komen zat nieuwe tweaks uit welke relevant zijn. Nummer 1 vind ik nog steeds FirewallIP en Protect your privacy. Voor mij DE reden om nog steeds te jailbreaken.
|
|
|||
|
|||
is er ook een nederlandse uitleg te vinden ?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ff wachten dus
mis het wel de jailbreak |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
@ your service...
How To Install Cydia Manually On iOS 8/8.1 After Using Pangu Jailbreak - Redsn0w, Redsnow Jailbreak 7.1.2 - 8.0.2- 6.1.3 untethered iPhone 5s 6 Plus
|
||||
|
||||
Dank je...
|
|
|||
|
|||
Iemand hem al op zijn iPhone?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
#Edit# na het deleten van repo666 en daarna een refresh heeft geholpen Laatst gewijzigd door daveensannie; 23-10-14 om 17:03. |
|
|||
|
|||
Bijmij lukt het niet onder windows. Heb het willen proberen zoals het op de link van Wally beschreven staat maar geen succes :'(.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Beter wacht je ook, bij een tweak die zogezegd compatible zou zijn liep gelijk mijn tel vast met herstel als gevolg. Tis op dit moment een samen geraapt stukje ellende, uiteindelijk is het ook alleen voor Devs bedoeld om hun tweaks te updaten. Dit is dan op zich wel weer goed, omdat dan al aardig wat tweaks werken zodra de jailbreak officieel uitgerold wordt.
|
|
|||
|
|||
Ben niet zo van wachten. Als Cydia Substrate min of meer werkt ben ik al tevreden. En zoveel appjes gebruik ik niet om onder de motorkap te kijken. En als het ding vastloopt krijg ik het wel weer aan de gang met OpenSSH en een Secure Shell.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 23 oktober 2014 om 18:51 ---------- Hier een lijst die iemand bij houdt, wat werkt en wat nog niet werkt met de laatste Pangu Jailbreak: https://docs.zoho.com/sheet/publishe...d4095ac3a277ac Laatst gewijzigd door daveensannie; 23-10-14 om 19:52. |
|
||||
|
||||
ipad 4 proberen te JB maar lukt niet bij stap 4 gaat hij op rood maar kan geen chinees lezen dus ja we laten het maar zo tot hij in het engels of dergelijk is
|
|
|||
|
|||
De 2 .deb-files kun je ook in de folder /private/var/root/Media/Cydia/AutoInstall zetten en dan rebooten. Ik heb bij beide files wel eerst de rechten op 777 gezet.
Voor het jailbreaken trouwens eerst Zoek mijn iPhone en TouchID/codeslot uitgezet. Werkt op zich vrij aardig, totdat..... je het codeslot weer aanzet en een reboot doet. Dan blijft ie tijden het opstarten hangen op het apple-logo. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 updaten van IOS 4.1 (jailbreak) naar IOS 5.0.1 (untethered jailbreak) | DinoG | Jailbreak | 1 | 02-01-12 14:45 |
|
|