Jailbreak iOS 8.0 - 8.1 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) ik gebruik Untrusted Host Blocker. Werkt zeer effectief na testen op ong 10 websites...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ik gebruik Untrusted Host Blocker.
Werkt zeer effectief na testen op ong 10 websites |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Untrusted overwerkt bij mij en blokkeerde met regelmaat Cydia en Safari connecties, zelfs met de Light versie. Basic heeft tot dusver geen problemen opgeleverd, maar tegenwoordig zijn er ads die er tussendoor glippen.
Note: iOS 7.
|
|||
|
|||
bij mijn iphone 5S draait de jailbreak, installatie zonder probleem over de vorige.....bij mijn ipad echter (ipad vierde generatie) start de jailbreak maar breekt na ongeveer een vijfde af, hoewel de handleiding strikt gevolgd wordt.....
iemand enig idee, want uit de rode chinese uitleg kan ik niet veel maken ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 31 oktober 2014 om 12:42 ---------- ik heb juist hetzelfde voor, heb je ondertussen al een oplossing ?
|
||||
|
||||
Hoe installeer ik Pangu jailbreak en Cydia,
Handleiding: iOS 8.1 jailbreaken met Pangu (Windows) - AppleSpot |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
en dit als ik hem aan itunes hang :
Citaat:
dat had hij niet gisteren voor de update oude reservekopie weg gedaan, hersteld, plaats gemaakt, niets helpt blijkbaar.... |
|
||||
|
||||
Nieuwe PanGu is uit ��http://en.pangu.io/
PanguTeam @PanguTeam · 10 min 10 minuten geleden If u already jailbroke with v1.0 and installed Cydia. Just recommend to update Cydia and Pangu untether inside Cydia. No need to rejailbreak |
|
||||
|
||||
Nog geen mac versie maar als 1.1.0 geen issues geeft gaan ze er pas aan werken
Bij mij ging alles okidoki via BootCamp Engelse versie: http://en.pangu.io Laatst gewijzigd door WhyNotCallMeRo; 31-10-14 om 16:43. |
|
|||
|
|||
deze versie werkt zonder problemen, vliegtuigmodus aan een goede tip.
volgende stappen ondernomen, volledig herstel daarna jailbreak en cydia gestart. Nu backup weer aan het terugzetten. |
|
|||
|
|||
Citaat:
jb uitgevoerd, maar geen pangu icoon op de ipad, toch blijkt de jb te zijn gelukt zonder cydia te hebben gezien hij vijf iconen in de dock kan plaatsen nieuwe pangu nu eens proberen |
|
||||
|
||||
Als ik de pangu app op mijn iPhone open krijg ik de melding dat er een nieuwe versie is (1.1.0), ik doe van daaruit de update, maar hij vraagt het dus steeds opnieuw. Nog iemand met dit probleem?
|
|
|||
|
|||
Die pangu app mag je die verwijderen nadat cydia op de iPhone staat, of moet je die app behouden voor een volgende update van bijv cydia?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik heb hem twee keer opnieuw geinstalleerd daarna was de melding van een nieuwe versie weg
|
|
|||
|
|||
is deze "nieuwe" jailbreak van pangu de moeite of nog even wachten?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ja werkt prima alleen had effe een crash had vorige keer een betaalde app uit cydia kon hem installeren na reboot in safemode even eraf laten tot alles in cydia is aangepast.
|
|
|||
|
|||
Cheers, net iphone4s gejailbreakt zonder problemen , en snel ook nog. Alleen kreeg ik vaak de melding van geheugen bijna vol terwijl ik nog 2.5gb vrij heb...
Daarom kijkje gaan nemen achteraf en blijkt dat ik maar 5.42gb kan gebruiken op m'n 8gb iphone. EDIT: de melding van geheugen bijna vol is normaal lees ik net in de pangu app... |
Er zijn 10 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 10 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 updaten van IOS 4.1 (jailbreak) naar IOS 5.0.1 (untethered jailbreak) | DinoG | Jailbreak | 1 | 02-01-12 14:45 |
|
|