Jailbreak iOS 8.0 - 8.1 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door WhyNotCallMeRo Ja, zojuist ff gecheckt voor je Dan is dat zonder JB dus niet benaderbaar. Goed in te weten. Dank!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 28 oktober 2014 om 09:24 ---------- Citaat:
Zal dus geduld moeten hebben tot het eea. wat minder bugs heeft |
|
||||
|
||||
Moet zeggen dat ik tot op heden ook geen merkbare problemen ben tegengekomen. Vooralsnog werkt alles naar behoren, enige nadeel is dat de UPC app niet meer werkt, ook niet met de twee programma's die op een ander topic staan. Maar ook daar zal wel een oplossing voor komen.
|
|
||||
|
||||
Zolang ik de pascode en touch-id moet disablen blijf ik van deze jailbreak af...
En daar zijn ze nog niet vanaf... Blijkt toch niet zo gemakkelijk te zijn...
|
|||
|
|||
Citaat:
Passcode, TouchID, iCloud, alles staat hier gewoon aan... Zelfs BioProtect weer weer goed |
|
||||
|
||||
Probeer Pangu jailbreak maar de blauwe balk stopt ongeveer op 1derde......heb ios 8.1(12B411), hebt al enkele malen opnieuw gestart, helaas.
|
|
|||
|
|||
Heb je iCloud backup en Zoek mijn iPhone eerst uitgezet? En Pangu in admin-modus opgestart?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Cydia mag geïnstalleerd zijn, maar niet niet geopend zijn.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
complete restore -> jailbreaken -> cydia installeren -> fix uitvoeren -> itunes backup terugzetten.
|
|
||||
|
||||
Hmzzz dat doe ik dan wel een andere keer bedankt in ieder geval voor de info
|
|
|||
|
|||
Wacht wel op de public release, en zelfs dan kijk ik eerst nog maar even de kat uit de boom... Springtomize 3 en Auxo 3 zijn er toch nog niet...
|
|
||||
|
||||
Heb de fix uitgevoerd, en idd alles werkt weer
|
|
||||
|
||||
Waarom is mijn bericht verwijderd??? 😒
|
|
|||
|
|||
Toch nog een bug gevonden in de jailbreak: als je ene Alarm inschakelt crash de app als je deze nog eens wilt openen.
|
|
||||
|
||||
Is dit een goede manier om Cydia te installeren of niet?
OFFICIAL How To Install Cydia On iOS 8.1 - Pangu 1.0.1 Jailbreak Guide - YouTube |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Misschien een domme vraag.. maar mijn iPad 2 is ontzettend traag geworden sinds iOS8.0 en zal dit helemaal verholpen zijn straks met die nieuwe jailbreak?
|
Er zijn 12 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 12 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 updaten van IOS 4.1 (jailbreak) naar IOS 5.0.1 (untethered jailbreak) | DinoG | Jailbreak | 1 | 02-01-12 14:45 |
|
|