Jailbreak iOS 8.0 - 8.1 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Je kan volgens Saurik die "move.sh-fix" beter niet doen en wachten op een update van cydia....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Je kan volgens Saurik die "move.sh-fix" beter niet doen en wachten op een update van cydia.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Of gewoon wel doen en tegen de tijd dat er een publieke Pangu is het toestel restoren en opnieuw jailbreaken. De kans dat Apple iOS 8.1.1 wordt natuurlijk steeds groter en dan kun je niets (waarschijnlijk) niet meer...
|
|
|||
|
|||
Helpen
Ik heb een iphone 4s en ios 8.1. 3 keer restore gedaan maar pangu wilt maar niet werken... Wat kan ik doen?
ik heb alles gedaan wat er gedaan moest.. zoals Wi-Fi uitzetten en icloud en code. Mis ik iets of wat? Pangu 'leest' mijn iphone maar niet.. |
|
|||
|
|||
Je kan beter wachten op een "officiële" release van de jailbreak, er zitten nog een hoop fouten in.
|
|
|||
|
|||
Er is nu een Cydia-update, waarin de passcode/TouchID-bug opgelost is
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 30 oktober 2014 om 19:11 ---------- Vanuit de Pangu-app is het nu mogelijk om Cydia te installeren. |
|
||||
|
||||
En een Cydia gebundelde Pangu jailbreak komt eraan binnen de 24 uur...hopelijk...
Check-out the tweets...
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
... dus de gebundelde app is er nog niet. Nog een dagje geduld.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Pangu update via twitter...
|
|
||||
|
||||
Maarre.....moeten we dan weer opnieuw restoren en dan weer opnieuw jailbreaken ?..... Of kunnen we die gewoon er overheen knallen middels de pangu app.
|
|
||||
|
||||
Voorlopig kan je alles via de pangu app doen...
Je zal dus niet moeten restoren... Tenzij er zaken bijkomen die je niet via de pangu app kan installeren... Maar dat zal de change log wel duidelijk maken... How's your Chinese..? |
|
||||
|
||||
Hahaha ik ken alleen nummel dlie-en-deltig .....
|
|
|||
|
|||
Hahaha, my chinese is "so fo kin le kah"...
|
|
||||
|
||||
Lol best knap
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
||||
|
||||
Da duurt nogal zunneh !!!
Krijg er zelf spleetoogskes van... |
|
|||
|
|||
héérlijk! weer gewoon surfen met Safari ZONDER die mega irritante reclame overal!
ook Virtual Home: errug fijn! en nu wachten op een paar andere mooie tweaks/apps die vast snel updated worden voor iOS 8.1 |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 7 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 7 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 updaten van IOS 4.1 (jailbreak) naar IOS 5.0.1 (untethered jailbreak) | DinoG | Jailbreak | 1 | 02-01-12 14:45 |
|
|