Jailbreak iOS 8.0 - 8.1 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door eddiemen http://danyl.net/repo/ Yup got it bedankt, werkt erg goed moet ik zeggen...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Jep...en in je dock...met Springtomize...
|
||||
|
||||
Springtomize voor IOS8 is klaar en Filippo heeft hem inmiddels ingediend bij Cydia, Saurik moet hem alleen nog even doorzetten ;-)
|
||||
|
||||
Tsprotector komt ook vandaag in beta
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Iemand nog een idee of Gridlock nog een update krijgt?...
|
|
|||
|
|||
In de vorige jb heeft gridlock het ook laten afweten heel jammer. Er zijn wel andere mogelijkheden maar die vind ik allemaal erg omslachtig.
|
|
||||
|
||||
Op Gridlock moet je echt niet meer rekenen. Je kan beter rijen en kolommen wijzigen om hetzelfde te bereiken, zonder dat je iconen 'buiten' dat rooster kunt plaatsen.
|
|||
|
|||
Jammer maar helaas, ik vond het wel een fijne tweak.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Volgens mij was/is er gewoon Gridlock 2.0 voor IOS7 hoor. |
|
|||
|
|||
voor de UPC gebruikers onder ons, hier bij een Reddit post van paar minuten geleden:
This is a fix to bypass the jailbreak detection of the UPC Horizon TV app. It will only work on iOS 8 or higher. This tweak is based on the code of Xgress, a tweak developed by Qusic. I only made it work with the UPC app. All credits are for him and his work. I had contact with him and he agreed with me releasing this. It has been submitted to BigBoss, should be up soon. In the meantime it can be downloaded from my repo. MortuuS's Repository - MyRepoSpace.com |
|
||||
|
||||
Citaat:
Yup werkt !! Bedankt voor de tip ! |
|
|||
|
|||
Geweldig!, werkt weer als voorheen (Upc)
|
|
||||
|
||||
Er doen geruchten de ronde dat Apple vandaag iOS 8.1.1 zou uitbrengen...
De twijfelaars onder ons zijn bij deze gewaarschuwd... Onze Chineze vrienden hebben al laten weten dat het lek in 8.1 gedicht is... |
|
||||
|
||||
What ^^ said
|
|
|||
|
|||
Gridlock 2.0 werkte inderdaad in ios 7.0 maar daarna niet meer in 7.1x
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Welk thema/LS gebruik je nu opt moment? |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 updaten van IOS 4.1 (jailbreak) naar IOS 5.0.1 (untethered jailbreak) | DinoG | Jailbreak | 1 | 02-01-12 14:45 |
|
|