Jailbreak iOS 8.0 - 8.1 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Voilà...n.a.v. de 8.1.1 die eraan zit te komen hebben we alvast de 8.1 d'r op gezet... De jailbreak kan nog ff wachten......
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Voilà...n.a.v. de 8.1.1 die eraan zit te komen hebben we alvast de 8.1 d'r op gezet...
De jailbreak kan nog ff wachten...
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
zie: version 0.4 of the Pangu 8.0-8.1 Untether is now in Cydia; it fixes the issue where, on 32-bit devices, apps (particularly Safari) would randomly crash : jailbreak |
|
|||
|
|||
volgens de Pangu site:
iOS 8.1.1 is now in beta, and it has been confirmed to kill Pangu’s iOS 8.x jailbreak Dus wil je Jailbreaken dan moet je zeker niet wachten met updaten naar 8.1.1 |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Het zijn meestal bugs ivm. Continuity/Handoff en een Mac. Daar heb jij dus weinig last van.
Wat die Pangu JB betreft. Die Chinezen hebben blijkbaar een bekende kwetsbaarheid gebruikt, dus geen 0day kwetsbaarheid. Die kwetsbaarheid was ook bij Apple bekend. De bekende dev Joshua Hill heeft daar een tijdje geleden iets over geschreven. Dat is misschien de reden dat het Pangufeest zo snel voorbij is. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Kan iemand mij uitleggen waarom de aandelen app de afegelopen 24uur meer dan 30% van mijn batterij leegslurpt? Widget staat uit en verversen op achtergrond ook...
|
|
|||
|
|||
Ik heb een vraag is de Pangu jailbreak nou stabiel en fout vrij om de jailbreak, Succesvol op een iPhone 5 uit te voeren ik vraag me dit af, Vanwege dat ze laatst ook weer een update uit brachten.
|
|
||||
|
||||
Na de laatste update van cydia vanavond lijkt het me stabiel genoeg.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
update is er
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 updaten van IOS 4.1 (jailbreak) naar IOS 5.0.1 (untethered jailbreak) | DinoG | Jailbreak | 1 | 02-01-12 14:45 |
|
|